Власниця ресторану SOHO у Дніпрі запустила PR-кампанію з дискредитації військових та розміщує проплачені матеріали у ЗМІ

Автор: Олексій Скубій

Вчора на електронну адресу сайту today.ua надійшла пропозиція опублікувати за солідну суму в американській валюті матеріал, що компрометує військових ТЦК та СП у Дніпрі та виставляє керівництво ресторану SOHO в особі Злати Головій у позитивному світлі.

Власниця ресторану SOHO у Дніпрі запустила PR-кампанію з дискредитації військових та розміщує проплачені матеріали у ЗМІ - today.ua

Варто зазначити, що пропозиція надійшла від знайомої нам PR-компанії, яка раніше спеціалізувалася на публікаціях статей для пошукового просування комерційних компаній.

Власниця ресторану SOHO у Дніпрі запустила PR-кампанію з дискредитації військових та розміщує проплачені матеріали у ЗМІ

Ми не змогли залишити це поза увагою, оскільки ситуація, коли "гроші не пахнуть" навіть під час війни – це шлях у прірву для ЗМІ, зокрема, й України загалом.

Популярні зараз

В Україні посилили умови для виходу на пенсію

Названо тариф на електроенергію з 1 березня: хто зможе платити по 1,05 грн за кіловат

Соціальна допомога замість пенсії: які виплати отримають українці без трудового стажу

У Нацполіції розповіли про мобілізацію поліцейських

Отже, ми проаналізували хто із ЗМІ погодився опублікувати потрібний SOHO текст (який today.ua пропонували розмістити за 250$):

Першоджерелом даної новини виступає сайт Інформатор - https://informator.ua/uk/vderlisya-do-restoranu-provodili-obshuk-pogrozhuvali-nepovnolitnomu-sinu-kerivnicya-restoranu-soho-poskarzhilasya-na-bezzakonnya-ta-gotuye -do-sudu

Саме із посиланням на "Інформатор" і пропонувалося опублікувати потрібний текст. Чому для ЗМІ важливим є посилання на джерело – це нібито знімає відповідальність з редакції в очах читача (це ж ми не придумали, це "Інформатор" написав).

Власниця ресторану SOHO у Дніпрі запустила PR-кампанію з дискредитації військових та розміщує проплачені матеріали у ЗМІ

Власниця ресторану SOHO у Дніпрі запустила PR-кампанію з дискредитації військових та розміщує проплачені матеріали у ЗМІ

І ось вони, ті, хто не зміг встояти перед "солодким" запахом американської валюти:

Непідготовленому читачеві може здатися, що перелічені вище ЗМІ просто опублікували думку Злати Головій. Насправді це цілеспрямована PR кампанія, що має конкретного замовника та ясну ціль.

Незалежною журналістикою тут точно не пахне. А пахне історією, що сталася кілька років тому, коли опальний депутат від "слуг" Трухін потрапив у ДТП і пропонував співробітниками поліції "вирішувати на місці". З тією лише різницею, що тоді бюджет та адмінресурс був спрямований на видалення новини про ДТП. Тоді сайт Tribuna.com звернув увагу на масове зникнення у ЗМІ згадок про ДТП із Трухіним.

До речі, історія з Трухіним закінчилася для останнього визнанням вини та складанням депутатського мандата.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Добро завжди перемагає зло.

upd. Після даної публікації декілька інтернет-ресурсів національного масштабу зняли замовні статті зі своїх сайтів, включно з tsn.ua.