Viber розповів, як відповідати на дзвінки, не торкаючись до екрана смартфона

Автор: Лобанова Єлизавета

Viber дозволив своїм абонентам приймати вхідні дзвінки без фізичного контакту зі смартфоном. Для цього потрібно включити спеціальну опцію в Налаштуваннях, і тоді спілкуватися зі співрозмовниками стане ще простіше.

Viber розповів, як відповідати на дзвінки, не торкаючись до екрана смартфона - today.ua

Щоб налаштувати функцію "Автовідповідь" у Viber, потрібно увійти в "Універсальний доступ" в розділі Налаштувань, клікнути на розділ "Дотик" і перейти до джерела звуку. Обираємо автоматичну відповідь і потрібну кількість секунд для реакції на вхідні дзвінки. Наприклад, якщо ви виберете 3 секунди, то протягом цього часу ви можете встигнути прийняти дзвінок за допомогою свого голосу. Viber розповів, як відповідати на дзвінки, не торкаючись до екрана смартфона "Автовідповідь" в Viber дозволить приймати дзвінки в екстремальних умовах, наприклад, при митті посуду, прийнятті душа, під час поїздок в транспорті, тощо.

Дана опція поки що доступна для смартфонів iPhone на iOS 11. Незабаром вона стане доступною і на пристроях Android.

Приймати дзвінки без дотику власники iPhone також можуть в додатках WhatsApp і Skype. Це дуже зручно, і до того налаштовується не складно.

Популярні зараз

Мобілізація жінок: хто зобов'язаний стати на військовий облік у ТЦК за новим законом

Telegram-канали масово повідомляють про потужний блакитний спалах у небі над Україною: його бачили в багатьох областях

Популярна вакцина від COVID-19 могла стати причиною утворення тромбів у деяких пацієнтів

Залужного запитали про президентські амбіції: відповідь ексголовкома

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Спілкуватися в Viber можна абсолютно безкоштовно, хіба що доведеться заплатити за трафік, якщо використовується мобільний інтернет. У багатьох стартових пакетах користування мессенджерами входить у вартість пакету послуг, і тоді трафік при використанні месенджера згоряти не буде.

Раніше повідомлялося, що Viber оновив правила відправки повідомлень для бізнес-клієнтів.