Дизельного палива в Україну поставляється все менше. Через зупинку поставок із заводів "Роснафти" і планового техобслуговування на Мозирському НПЗ (Білорусь) у травні дефіцит дизеля стане ще більш відчутним.
Очікується, що дефіцит дизельного палива в Україні в травні складе 150 000 - 270 000 тонн. Мозирський НПЗ йде на техобслуговування з 15 травня по 15 червня, і тому поставить Україні близько 150 000 тон дизеля замість 240 000 тон.
Дві третини дизельного палива імпортується в Україну з Росії і Білорусі. У минулому році "Роснафта" поставила Україні 1,75 млн ДТ. Відомо, що Україна намагалася компенсувати дефіцит шляхом морських поставок, але цього об'єму було недостатньо.
З 1 квітня призупинив поставки російського дизельного палива один з найбільших постачальників нафтопродуктів - компанія Wexler Group. З 1 травня припиняться поставки в Україну з заводів російської "Роснафти".
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
За загальним підрахункам, дефіцит дизельного палива в травні може становити від 150 до 200 тис тонн. В Антимонопольному комітеті не виключають, що дефіцит дизпалива створюється штучно.
"Спроби створити штучний дефіцит, необгрунтовано підвищити вартість, встановити бар'єри в доступі до альтернативної інфраструктури, зокрема до портів, є неприпустимими. Це - червоні лінії національного значення", - заявила глава Антимонопольного комітету Ольга Піщанська.
Раніше повідомлялося, що "Укрзалізниця" може вже через кілька днів зупинити всі перевезення через дефіцит пального.