Today.ua

Мобільні оператори розповіли про відключення зв'язку та інтернету під час війни

В Україні 24 лютого розпочалися перебої мобільного зв'язку та інтернету, проте мобільні оператори запевнили, що це пов'язано із навантаженням на мережу. Громадян закликають не панікувати, і в разі потреби користуватися інтернет-зв'язком.

У Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації підтвердили, що оператори та провайдери продовжуватимуть надавати послуги громадянам. Системи оперативно-технічного управління комунікаційними мережами переведені на надзвичайний режим управління.

Зазначається, що оператори та провайдери продовжуватимуть надавати послуги громадянам. Зокрема, компанія Київстар повідомила, що в мережі спостерігаються сильні навантаження.

"Ми звертаємо увагу на те, що можуть бути перерви. Це насамперед пов'язано з тим, що мережа перевантажена. Будь ласка, дзвоніть та обмінюйтесь повідомленнями в міру необхідності. Якщо ви не можете передзвонити, обмінюйтесь SMS-повідомленнями", - йдеться у повідомленні мобільного оператора.

У Vodafone Ukraine повідомили, що зв'язок поки що працює у звичайному режимі, але з великим навантаженням: "Ми уважно спостерігаємо за роботою нашої мережі і готові до чогось".

У компанії lifecell також закликали абонентів дотримуватися спокою: " Працюємо у звичайному режимі, а у вас просимо лише одного – довіряти лише офіційним джерелам. І в жодному разі не панікувати".

Раніше повідомлялося, що Київстар закрив найпопулярніші пакети послуг серед абонентів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ