Today.ua

В “Ощадбанку“ прокоментували підвищення комісії за оплату комуналки

"Ощадбанк" почав брати комісію зі своїх клієнтів при оплаті комунальних послуг за реквізитами через додаток "Ощад24". Нововведення запрацювало з 25 березня. Один з користувачів Facebook розмістив негативний відгук на офіційній сторінці "Ощадбанку", поцікавившись, чому з українців вимагають додаткові гроші.

"Чому берете комісію при оплаті комунальних послуг на "довільні реквізити" через Ощад 24 ??? Раніше комісія була, якщо сума перевищує 5000 !!! Що за беззаконня?", - написала клієнтка банку.

У відповідь представник "Ощадбанку" відзначив, що з 25 березня 2021 року фінустанова змінила свої тарифи і ввів комісію за оплату комуналки при введенні реквізитів іншого банку. У всіх інших випадках комісії, як і раніше, немає.

"Були змінені тарифи банку. З 25.03.2021 року при переказі коштів в Ощад 24/7 за реквізитами рахунку Ощадбанку не тарифікується, якщо ж рахунок відкритий в іншому банку комісія 0,5% від суми, мінімум 2 грн", - відповіли клієнтці.

На сайті "Ощадбанку" в розділі "Правила, тарифи, інше" є вся детальна інформація про вартість тарифів і послуг. Там сказано, що комісія за відправку коштів на рахунок одержувача іншого банку становить 2 гривні. Рахунки, відкриті в "Ощадбанку", не тарифікуються.

У розділі "Оплата комунальних послуг" можна отримати всю інформацію по платежах в вашому регіоні, а також зайти в особистий кабінет, де зберігаються всі ваші платежі. Там же можна оплачувати всі комунальні рахунки без комісії.

Нагадаємо, клієнтка "Ощадбанку" залишилася без машини через те, що банк видав їй зіпсовані купюри.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ