"Ощадбанк" почав брати комісію зі своїх клієнтів при оплаті комунальних послуг за реквізитами через додаток "Ощад24". Нововведення запрацювало з 25 березня. Один з користувачів Facebook розмістив негативний відгук на офіційній сторінці "Ощадбанку", поцікавившись, чому з українців вимагають додаткові гроші.
"Чому берете комісію при оплаті комунальних послуг на "довільні реквізити" через Ощад 24 ??? Раніше комісія була, якщо сума перевищує 5000 !!! Що за беззаконня?", - написала клієнтка банку.
У відповідь представник "Ощадбанку" відзначив, що з 25 березня 2021 року фінустанова змінила свої тарифи і ввів комісію за оплату комуналки при введенні реквізитів іншого банку. У всіх інших випадках комісії, як і раніше, немає.
"Були змінені тарифи банку. З 25.03.2021 року при переказі коштів в Ощад 24/7 за реквізитами рахунку Ощадбанку не тарифікується, якщо ж рахунок відкритий в іншому банку комісія 0,5% від суми, мінімум 2 грн", - відповіли клієнтці.
У розділі "Оплата комунальних послуг" можна отримати всю інформацію по платежах в вашому регіоні, а також зайти в особистий кабінет, де зберігаються всі ваші платежі. Там же можна оплачувати всі комунальні рахунки без комісії.
Нагадаємо, клієнтка "Ощадбанку" залишилася без машини через те, що банк видав їй зіпсовані купюри.