Today.ua

Укрзалізниця розповіла про безкоштовні послуги, про які не знають багато пасажирів: як скористатися

Купуючи квиток "Укрзалізниці", не всі пасажири знають про те, якими послугами вони можуть користуватися у потягах абсолютно безкоштовно. Їхня вартість закладена у вартість квитка, як паперового, так і електронного. Дізнаємося докладніше, про що йдеться.

По-перше, пасажири "Укрзалізниці" мають право безкоштовно користуватися туалетами на залізничних вокзалах та станціях, через які курсує поїзд. Платні зали очікування з послугами підвищеного комфорту працюють на деяких вокзалах.

Кожен пасажир має право звернутися до провідника та отримати безкоштовний окріп, якщо це необхідно. За законом перевізник зобов'язаний забезпечувати пасажирів безкоштовною питною водою. Інші напої (чай, кава, сік) оплачуються окремо. Пасажири можуть включити безкоштовний чай у вартість свого квитка під час оплати  онлайн. Тоді провідник сам запропонує вам принесли напій у вибраний вами час.

Мало хто знає, але всі пасажири можуть безкоштовно користуватися холодильником та мікрохвильовою піччю, які знаходяться у купе провідника.

У разі потреби пасажири можуть отримати доступ до безкоштовної аптечки, яка зазвичай знаходиться у провідника.

Якщо пасажир боїться висоти або почувається некомфортно на верхній полиці, він має право безкоштовно отримати спеціальні ремені безпеки. Вони мають бути у кожному вагоні.

Кожен пасажир, який з будь-якої причини проїхав свою зупинку, має право безкоштовно повернутись назад. Для цього необхідно звернутися до начальника поїзда та пред'явити квиток. Після цього буде складено відповідний акт про продовження дії квитка.

Якщо купе обладнане кондиціонером, але він не працює, попередивши провідника, пасажир має право пересісти у вагон з робочим кондиціонером, за наявності там вільних місць.

Раніше повідомлялося, що з 10 листопада Укрзалізниця почала продавати квитки до Польщі виключно онлайн.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ