Today.ua

Укрзалізниця повертає класику, за якою ностальгували пасажири: що з'явиться в поїздах

Компанія Укрзалізниця вирішила повернути в поїзди класику, за якою ностальгувало не одне покоління пасажирів. Йдеться про знамениті підстаканники. Але, крім класики, компанія також запроваджує для своїх пасажирів приємні новації. У поїздах з'являться нові колекції чаїв і кава – як у кав'ярні.

Про це стало відомо з презентації новацій, яке влаштувало керівництво Укрзалізниці.

Як показала статистика, кожен п'ятий пасажир Укрзалізниці замовляє собі в дорозі чай, а кожен десятий воліє збадьоритися вранці кавою. Отже щороку співробітники поїздів готують мільйони склянок гарячих напоїв для своїх пасажирів. Втім, їхня чисельність могла би бути значно більшою, якби в поїздах пропонували більший вибір напоїв. Власне, таким шляхом і пішло керівництво Укрзалізниці.

Пасажирам пропонуватимуть класичні та авторські чаї

Тепер пасажирам у потягах будуть доступні не лише традиційний набір із двох чаїв – чорного та зеленого, але й цілі колекції із класичних та авторських чаїв, а також кілька різновидів меленої кави, яка замінить розчинну.

"Перші 16 поїздів отримали новий чай та каву, але вся історія полягає в тому, що 80% потягів отримали нову каву та чай. Для нас важливо, аби зрозуміли, яка стоїть за цим робота. Всі деталі для нас дуже важливі. Ми вдячні нашим партнерам, які розробили цю каву та чай", - розповів голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін.

Що стосується чайної класики, то вона складатиметься з трьох компонентів:

Авторські чаї від компанії Мольфар будуть представлені смачним та ароматним поєднанням квітучого різнотрав'я, що росте в екологічно чистому ареалі українських Карпат. У поїздах пропонуватимуть такі види авторських чаїв:

Оновили асортимент і для шанувальників кави

На зміну не смачній і не корисній розчинній каві прийдуть сучасні модифікації меленої кави, які вже сповна оцінили шанувальники цього напою. Йдеться, зокрема, про мелену каву в капсулах і дріп-каву, які стали хітами в кав'ярнях. Але тепер така кава стане доступна не лише відвідувачам кав'ярень, але й пасажирам поїздів.

"Хочемо змінити історію з розчиною, не дуже якісною кавою та вводимо сегмент натуральної кави, де доступні дві опції: капсульна та дріп-кава, яка популярна серед хіпстерів, молоді. Це новітній кавовий продукт. Нашим партнером стала компанія “Ідеаліст”. Це мережа класних кав’ярень", — поділився член правління Укрзалізниці Олександр Перцовський.

Крім того, Укрзалізниця повертає в свої поїзди випробувану поколіннями і десятиліттями чайну класику – підстаканники та цукор-рафінад. Зрозуміло, що все це маркетингові ходи, але з таким приємним присмаком нестаріючої класики.

Нагадаємо, в Укрзалізниці розповіли, як курсуватимуть поїзди у випадку блекауту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ