Укрпошта випустить марку, присвячену перемозі України на Євробаченні у Турині. Про це стало відомо у неділю, 15 травня.
Гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський нагадав, що марку на честь перемоги на Євробаченні випускали і у 2004 році, коли у пісенному конкурсі перемогла Руслана, та у 2016 році, коли перемогу здобула Джамала. Цього року перемога на Євробаченні має особливий характер, і Укрпошта анонсувала випуск марки з Kalush Orchestra позачергово.
Вже є варіант дизайну, який пропонується використати дял майбутньої марки. Проте його ще потрібно погодити з комітетом Євробачення.
На запропонованому варіанті марки зображено синьо-жовтий прапор, рожеву панамку лідера гурту Олега Псюка, а також заклики врятувати Маріуполь та Азовсталь, які були оголошені зі сцени конкурсу. Незважаючи на заборону на політичні гасла, український гурт Kalush Orchestra не дискваліфікували з конкурсу, рахуючи, що їх заклик носить гуманітарний характер, а не політичний.
Раніше соліст Kalush Orchestra прокоментував перемогу України на "Євробаченні-2022".