Укрпошта, окрилена успіхом реалізації поштової марки із сюжетом про "русскій воєнний корабль" вирішила випустити другу марку цієї серії.
"Сьогодні ми анонсуємо випуск другої марки цієї серії – «Русскій воєнний корабль .. ВСЬО» або “Russian Warship … DONE”. В рамках цього блоку представлена і перша марка серії, тож всі хто бажає мати цей символ історії на пам’ять для себе отримає таку можливість (але не для відправки) і друга – яку Ви можете надсилати друзям в Україні та за кордон, так як вона буде теж мати український та міжнародний номінал", - повідомив у своєму Facebook генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
Пам'ятаючи шалений успіх першої марки, яка вийшла накладом в 1 мільйон, і за яку тепер філателісти, яким вона не дісталася, готові продати душу дияволу, Укрпошта вирішила випустити вже 5 мільйонів примірників другої марки цієї серії.
"Тираж марки складе 5 мільйонів примірників, а конверта 1 мільйон. І, так як марка все ж паперова, то навіть потужні DDоS атаки з боку росїї, не завадять її випуску", - написав у своєму Facebook генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський.
Популярні зараз
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
Філателісти, та й не лише вони, зустріли це повідомлення схвально. Адже ажіотажний попит, що склався на першу марку, вже породив в інтернеті немало мемів. Один із них топ-менеджер Укрпошти навіть опублікував у своєму акаунті.
Смілянський пообіцяв, що при реалізації другої марки врахують помилки, яких припустилися з продажем першої марки, і все організують набагато краще.
"Найближчими днями, ми подумаємо як врахувати недоліки при запуску першої марки, та не нехтуючи правилами безпеки дамо приблизний графік запуску та продажі марок" – пообіцяв генеральний директор Укрпошти.
Втім, і тут не обійшлося без ложки дьогтю. Її хлюпнув у медову діжу Укрпошти відомий блогер і політичний пародист Богдан Процишин. Він заявив, що ідею з сюжетом для другої марки Укрпошта "позичила" в нього. Процишин послався на власну публікацію ще за 15 квітня, де справді на картинці вже немає "русского воєнного корабля".
"Igor Smelyansky, гадаю у нас з'явилась тема для обговорення", - підписав свою публікацію Процишин.
У коментарях до неї блогер пише, що Укрпошта просто привласнила його інтелектуальну власність, і що він, очевидно, відстоюватиме авторське право в суді.
Чим скінчиться ця історія, і чи поділять чоловіки своє право на марку, невідомо. Але схоже, що претензії блогера ще більше підігріють інтерес покупців до нового видання від Укрпошти.
Нагадаємо, раніше, незважаючи на ажіотажний попит на першу марку, Ігор Смілянський заявив, що новим тиражем її не випускатимуть. Мовляв, це протирічить правилам випуску марок.