Українці під час війни можуть не сплачувати за комунальні послуги, якщо у них немає такої можливості. Але постачальники електроенергії, газу та води просять своїх клієнтів по можливості оплачувати рахунки, щоб підтримувати діяльність комунальних служб. У тих регіонах, де відбуваються бойові дії, квитанції по пошті не надходять. Постачальник електроенергії YASNO пояснив, як оплачувати рахунки клієнтам у воєнний час.
ТОВ "Донецькі енергетичні послуги" призупинив розсилку паперових платіжок на поштові скриньки й надсилає клієнтам електронні рахунки в форматі Viber/СМС або e-mail-повідомлень. Їх отримують ті клієнти, чиї номери телефонів та електронні адреси є у базі постачальника.
Інші клієнти YASNO по областям також можуть отримувати електронні рахунки в електронному вигляді, і так само їх оплачувати. Головне, оновити свої контакні дані.
Як тільки це буде зроблено, клієнти почнуть отримувати рахунки від YASNO в електронному вигляді. Оплату за світло можна буде здійснювати миттєво – через активне посилання у тексті e-mail/ Viber/СМС-повідомлення. Також, у такому рахунку буде одразу вказана сума до сплати.
Інші способи проведення оплати за електроенергію:
- у відділеннях банків (суму до сплати знає банк, необхідно назвати касиру особовий рахунок або ПІБ власника та адресу);
- в Особистому кабінеті YASNO https://dn.yasno.com.ua/cabinet;
- у мобільному додатку YASNO https://yasno.com.ua/mobile-application;
- через Viber-бот YASNO-online https://yasno.com.ua/chatbot;
- в інтернет-банкінгу (Приват24, ПУМБ-online та ін.);
- через платіжні сервіси (Portmone, iPay тощо).
Отримати всю необхідно інформацію щодо суми та способів оплати за спожиту електроенергію клієнти можуть через онлайн-канали YASNO.
Раніше повідомлялося про зниження цін на електроенергію в Україні після приєднання української енергосистеми до європейської.