Today.ua

Українцям розповіли, що робити, якщо не працює зв'язок Київстар, Vodafone чи lifecell

Зв'язок мобільних операторів в Україні під час війни може працювати з перебоями. Увечері 26 квітня абоненти Київстар почали скаржитися на проблеми із підключенням до мережі. Іноді подібні проблеми мають і клієнти Vodafone або lifecell.

Оскільки у воєнний час залишатися на зв'язку життєво важливо для кожного українця, фахівці Держспецзв'язку та НКЕК підготували інструкцію, в якій сказано, що робити, коли мережа вашого оператора не працює.

Перше, що потрібно зробити, це спробувати підключитись до мережі іншого мобільного оператора в рамках послуги національного роумінгу.

Ця послуга передбачає, що абонент будь-якого мобільного оператора може підключитися до іншого оператора, якщо його мережа не ловить. Зайдіть в Налаштування - Мобільна мережа - Оператор (і оберіть доступну мережу Київстар, Vodafone або lifecell). На пристроях iOS підключитися до національного роумінгу можна за допомогою Налаштування - Параметри - Стільникові дані - Вибір мережі (Київстар, Vodafone або lifecell).

Якщо з'єднання з першого разу не вдалося, перевантажте свій смартфон і спробуйте знову приєднатися. Також переконайтеся, що на смартфоні не увімкнено "Режим польоту". У ньому національний роумінг не підключається.

У разі відсутності мережі вашого мобільного оператора, спробуйте обмежити споживання інтернет-трафіку та вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах. Для цього зайдіть у "Дані та Сховище" або "Медіафайли" та відключіть опцію "Фонові завантаження".

Раніше повідомлялося, що мобільний оператор Київстар пообіцяв компенсувати клієнтам втрати, які вони зазнали в результаті збою в мережі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ