Зв'язок мобільних операторів в Україні під час війни може працювати з перебоями. Увечері 26 квітня абоненти Київстар почали скаржитися на проблеми із підключенням до мережі. Іноді подібні проблеми мають і клієнти Vodafone або lifecell.
Оскільки у воєнний час залишатися на зв'язку життєво важливо для кожного українця, фахівці Держспецзв'язку та НКЕК підготували інструкцію, в якій сказано, що робити, коли мережа вашого оператора не працює.
Перше, що потрібно зробити, це спробувати підключитись до мережі іншого мобільного оператора в рамках послуги національного роумінгу.
Ця послуга передбачає, що абонент будь-якого мобільного оператора може підключитися до іншого оператора, якщо його мережа не ловить. Зайдіть в Налаштування - Мобільна мережа - Оператор (і оберіть доступну мережу Київстар, Vodafone або lifecell). На пристроях iOS підключитися до національного роумінгу можна за допомогою Налаштування - Параметри - Стільникові дані - Вибір мережі (Київстар, Vodafone або lifecell).
Якщо з'єднання з першого разу не вдалося, перевантажте свій смартфон і спробуйте знову приєднатися. Також переконайтеся, що на смартфоні не увімкнено "Режим польоту". У ньому національний роумінг не підключається.
У разі відсутності мережі вашого мобільного оператора, спробуйте обмежити споживання інтернет-трафіку та вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах. Для цього зайдіть у "Дані та Сховище" або "Медіафайли" та відключіть опцію "Фонові завантаження".
Раніше повідомлялося, що мобільний оператор Київстар пообіцяв компенсувати клієнтам втрати, які вони зазнали в результаті збою в мережі.