Today.ua

Українцям обнулюють рахунки під час зміни мобільного оператора: як зберегти свій попередній баланс

При зміні мобільного оператора залишок грошей на рахунку, бонуси та пакети додаткових послуг не переносяться до нового оператора. При цьому абоненти мають можливість зберегти свій попередній номер телефону.

Автоматично кошти повертають лише контрактним абонентам. А тим абонентам, чиї SIM-картки працюють за передоплатою, необхідно заздалегідь списати гроші з рахунку.

Щоб перенести залишок коштів із мобільного рахунку, потрібно звернутися до поточного оператора та пройти ідентифікацію (надати паспортні дані). Це необхідно зробити до початку перенесення номера в іншу мережу, інакше отримання залишку коштів стане неможливим.

Також можна витратити залишок коштів зі свого особового рахунку до моменту перенесення номера. Наприклад, замовити платні послуги або перекинути гроші на рахунок рідних або задонатити на ЗСУ.

Щоб скористатися послугою Mobile Number Portability (MNP) та змінити одного оператора на інший, зберігши свій телефонний номер, українцям потрібно звернутися до оператора, до якого абонент хоче перейти, та подати заявку. Це можна зробити в магазині оператора, до якого вирішили перейти, або онлайн за допомогою електронного підпису або BankID.

Потім потрібно придбати eSIM онлайн або купити будь-який стартовий пакет обраного оператора та ввести на сайті онлайн дані нової SIM-картки до дати перенесення. На цю картку буде перенесено номер.

Якщо абонент не встиг забрати SIM-картку або ввести її дані під час онлайн-перенесення до вказаного часу, перенесення відбудеться наступного робочого дня. Про це абоненту повідомлять у смс-повідомленні.

Раніше Київстар, lifecell та Vodafone повідомили, що буде з тарифами на мобільний зв'язок найближчим часом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ