Відключення електроенергії – досить поширене явище у воєнний час. Перебуваючи у квартирі, ви можете за допомогою телефону та інтернету повідомити про проблеми з електрикою або отримати інформацію про термін відновлення електропостачання. Як дізнатися, чому у будинку зникло світло і коли його повернуть, розповіли у ДПЕК "Київські електромережі".
Клієнти постачальника можуть спілкуватися з компанією, що постачає електроенергію, через чат-бот у Viber або Telegram, де можна повідомити про відсутність електропостачання та дізнатися про терміни повернення світла.
Також для споживачів доступна сторінка ДПЕК "Київські електромережі" у Facebook. Тут можна надіслати запит про причину відсутності електрики в особисті повідомлення і дочекатися відповіді від постачальника.
Зателефонувавши за телефонами 38 (044) 202 1588, 38 (067) 210 1588, 38 (050) 210 1588, 38 (073) 202 1588, клієнти ДТЕК "Київські електромережі" можуть залишити заявку на ремонт за своєю адресою.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
Звертатися до постачальника послуг потрібно в тому випадку, якщо світло пропало у всьому будинку, а не в окремій квартирі. У такому разі потрібно звертатися в обслуговуючу компанію (ОСББ, керуюча компанія тощо), оскільки обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж належить до їхньої зони відповідальності.
Оператор системи розподілу відповідає за електропостачання будинків клієнтів. Ремонтні роботи будуть проводитись у тому випадку, якщо аварія сталася на мережах постачальника.
Як повідомлялося, в Україні змінилися вимоги до споживачів електроенергії.