Відсутність мобільного зв'язку та інтернету через аварійне відключення електроенергії є форс-мажорною ситуацією. Абоненти мають право на відшкодування збитків у свого мобільного оператора, якщо вони не отримували оплачені послуги належним чином за обставин, які від них не залежать. Як саме можна отримати компенсацію, розповіли адвокати.
Згідно з листом Торгово-промислової палати України N 2024, оператори мобільного зв’язку не несуть відповідальності за ненадання послуг внаслідок дії перередбачених ними обставин. Російські ракетні удари по енергетичній інфраструктурі є виключно форс-мажорними обставинами, і оператор не несе відповідальність за якість послуг у такій ситуації. Але абоненти у свою чергу мають право подати заявку на повернення коштів за неотримані послуги.
Якщо послуга не може бути надана через обставини непереборної сили, абонент може не оплачувати ненадану послугу. Мобільний оператор зі своєї сторони зобов’язаний стягувати з користувача абонентську плату, але не всю вартість, а лише за надані послуги. Наприклад, якщо ви маєте доступ до Інтернету лише 6 годин за цілий день, з вас буде стягнено плату за ці години. При цьому абоненти мають повне право вимагати часткового повернення коштів.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Якщо мобільний оператор не захоче йти на зустріч абонентам, то українці мають право подати до суду та вимагати повернення частини грошей за ненадані їм послуги, або надані не в повному обсязі, а також певну компенсацію.
Раніше мобільний оператор Київстар повідомив, як масовані ракетні обстріли вплинуть на мобільний зв'язок в Україні.