Клієнти постачальника YASNO все частіше вирішують питання з постачання електроенергії через Viber. Ця зручна функція з'явилася в месенджері вже давно, але тільки зараз активно набирає популярності. Зручність чат-бота YASNO у Viber оцінили вже понад 350 тисяч абонентів.
Якщо у користувачів електроенергії виникають будь-які питання, не потрібно дзвонити на гарячу лінію обленерго і чекати свою чергу. Достатньо написати в чат-бот. Оплачувати послуги електроенергії також можна через електронний гаманець прямо в чаті, причому без комісії.
Зокрема, в чат-боті YASNO-online також можна:
- передати показання лічильника по одному або декільком особових рахункам;
- налаштувати нагадування для своєчасну передачу показань;
- замовити енергоефективні продукти (енергоефективний набір з двозонним лічильником, енергозберігаючі водонагрівачі, кондиціонери та електрообігрівачі);
- дізнатися адресу найближчого енергоофіса.
Нагадаємо, як відключити надокучливу рекламу в Viber на своєму смартфоні.