Українці через Viber можуть вирішити будь-які питання щодо постачання електроенергії

Клієнти постачальника YASNO все частіше вирішують питання з постачання електроенергії через Viber. Ця зручна функція з'явилася в месенджері вже давно, але тільки зараз активно набирає популярності. Зручність чат-бота YASNO у Viber оцінили вже понад 350 тисяч абонентів.

Українці через Viber можуть вирішити будь-які питання щодо постачання електроенергії - today.ua

Якщо у користувачів електроенергії виникають будь-які питання, не потрібно дзвонити на гарячу лінію обленерго і чекати свою чергу. Достатньо написати в чат-бот. Оплачувати послуги електроенергії також можна через електронний гаманець прямо в чаті, причому без комісії.

Зокрема, в чат-боті YASNO-online також можна:

  • передати показання лічильника по одному або декільком особових рахункам;
  • налаштувати нагадування для своєчасну передачу показань;
  • замовити енергоефективні продукти (енергоефективний набір з двозонним лічильником, енергозберігаючі водонагрівачі, кондиціонери та електрообігрівачі);
  • дізнатися адресу найближчого енергоофіса.

Українці через Viber можуть вирішити будь-які питання щодо постачання електроенергії При оплаті за електроенергію користувачеві не потрібно вводити номер карти, CVV-код або інші дані, що значно спрощує процес. Завдяки функції оплати через Google Pay або Apple Pay, внести платіж за електроенергію можна за допомогою електронного гаманця, ввівши номер особового рахунку. Приєднатися до групи чату боту YASNO-online можна відсканувавши QR-код на сайті постачальника, або ввести в месенджері Viber в поле пошуку "YASNO-online".

Нагадаємо, як відключити надокучливу рекламу в Viber на своєму смартфоні.

ДЖЕРЕЛОmrpl.city