Нерідко користувачі Viber скаржаться на велику кількість спам-повідомлень, або такі явища як шумові перешкоди під час розмови та швидкий розряд батареї під час користування месенджером. Усі ці ознаки натякають на те, що Viber прослуховується. Насправді, це може бути не так. Щоб заспокоїти користувачів, в компанії Rakuten Viber розповіли, що причиною вищеперерахованих ознак може бути поганий захист мобільного пристрою, і справа тут не в месенджері.
Отже, якщо користувачі Viber отримують спам-повідомлення, в першу чергу потрібно перевірити налаштування безпеки даних на смартфоні. Важливо встановити та вчасно оновлювати антивірус, захищати доступ до телефону пін-кодом та ніколи не переходити за сумнівними посиланнями, які можуть призвести до встановлення шкідливого програмного забезпечення на смартфон.
"Особисті дзвінки у Viber, так само як і групові та персональні повідомлення, завжди зашифровані наскрізним шифруванням. Це означає, що лише відправник та отримувач мають доступ до вмісту дзвінка/чату, причому лише через їхні пристрої, на яких був здійснений авторизований вхід у Viber. Жодна третя сторона (включаючи команду Viber) не може вплинути на роботу шифрування та перехопити будь-яку частину приватного діалогу користувачів", - заявили у пресс-службі компанії Rakuten Viber в Україні.
Після перевірки усіх налаштувать зв'яжіться зі своїм мобільним оператором і дізнайтеся, чи здійснюються переадресації з вашого номера на чийсь інший. Якщо так, то їх слід негайно вимкнути. Адже це може бути ще однією причиною вторгнення сторонніх осіб у ваш телефон.
Нагадаємо, у Viber з’явився новий вид шахрайства, на який потрапляє багато українців.