Today.ua

У ПриватБанку приймають у людей майже столітні долари: подробиці від банкірів

ПриватБанк відмовляється у приймати у клієнтів долари на їхні рахунки. При цьому в банку пояснили, що беруть у людей навіть банкноти віком майже 100 років.

На свавілля працівників ПриватБанку поскаржилась на порталі minfin одна з клієнток, яка хотіла покласти певну суму на свій валютний рахунок, але касирка відмовила їй у цьому, заявивши, що дрібними банкнотами не бере.

Клієнтка намагалась заперечити касирці, що це, мовляв, незаконно, але у відповідь наразилась на шквал обурення з боку співробітниці банку.

"Сьогодні вранці касир відмовилася брати дрібні доларові купюри на рахунок, сказала, що йдіть туди, де їх отримали. Коли стала наполягати, що це незаконно, то стала кричати, махати на мене руками і ображати. Загалом повна проф. непридатність, обслуговування на нулі", - резюмувала клієнтка на імя Marixa.

Банк не забарився із відповіддю жінці. Причому із фінустанови дали розлогу відповідь, з якої причини їй могли відмовити у прийомі грошей.

Щоправда у відповіді не йдеться ані слова про дрібні гроші, а більше про старі та зіпсовані.

ПриватБанк пояснив, що у них в обігу знаходяться майже сторічні доларові купюри -  починаючи з 2028 року випуску. При цьому банк приймає від клієнтів навіть такі раритетні банкноти, аби вони мали гарний стан. Водночас не беруть брудні і надірвані гроші, а також такі, на яких не збереглися елементи захисту.

Водночас, касири неохоче беруть купюри старше 1993 року випуску.

"На купюрах до 1993 року немає інфрачервоного захисту, а елементи захисту з минулого століття (магнітна, ультрафіолетова, водні знаки) фальшивомонетники підробляють на сучасному обладнанні, касир в банку без достатнього досвіду роботи і спеціального обладнання не в змозі перевірити і переконатися в справжності таких купюр… Касир може прийняти купюру доларів США після 1928 року емісії тільки в разі, якщо ця купюра не стара, і якщо касир абсолютно впевнений в її справжності", - відповіли у ПриватБанку.

В банку також пообіцяли з'ясувати причину неадекватної поведінки касирки, яка відмовила клієнтці в обслуговуванні і не розтлумачила причину відмови.

Нагадаємо, клієнти Приватбанку також скаржаться, що банкомати стали часто не видавати готівку, однак при цьому гроші з рахунків клієнтів списуються.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ