У понеділок, 16 травня, у мобільному додатку Приват24 стався збій. Клієнти ПриватБанку масово почали скаржитися на те, що не можуть увійти до системи. Проблеми протягом дня спостерігаються і з входом до веб-версії Приват24.
"Помилка виконання операції. Будь ласка, повторіть операцію пізніше", – таке повідомлення отримують користувачі при спробі зайти до програми.
У прес-службі фінустанови повідомили, що фахівці працюють над усуненням проблеми, і вже сьогодні Приват24 відновить свою роботу.
"Наразі спостерігаються тимчасові проблеми у частини клієнтів із входом у додаток Приват24. Фахівці працюють над усуненням збою, протягом години полагодимо", — йдеться у повідомленні.
Користувачі Приват24 на сторінці банку Facebook масово скаржаться на збій. Тим більше, що попередній аналогічний збій стався у ПриватБанку нещодавно – 12 травня. Тоді роботу сервісу відновили приблизно за годину.
На сьогоднішній момент сервіс Приват24 у деяких користувачів вже запрацював. Якщо ви зіткнулися з подібною проблемою, спробуйте знову зайти в мобільний додаток.