Українцям масово нараховують борги за газ, але в деяких випадках заборгованість виявляється неіснуючою. Люди звертаються до "Нафтогазу" за роз'ясненнями, бо втомилися боротися з недобросовісними постачальниками.
Одна з клієнток "Нафтогазу" поскаржилася на Facebook-сторінці газової компанії, що "ТОВ Дніпропетровськгаз Збут" завалює її повідомленнями про наявність заборгованості. "Листи щастя" приходять і на телефон, і на електронну пошту, хоча в особистому кабінеті жінки зазначено, де боргів за газ перед облгазом у неї немає. Вона щомісяця відсилає скріншоти квитанцій про оплату за газ оператору ГРМ, але все-одно отримує автоматичні повідомлення про наявність боргів.
У "Нафтогазі" відповіли, що газова компанія не зобов'язана контролювати платежі споживачів газу і тим більше турбувати своїх споживачів щодо неіснуючого боргу. Найкращий вихід із ситуації - змінити постачальника газу. Клієнтці нагадали, як це можна зробити в короткі терміни. Якщо жінка захоче стати клієнтом "Нафтогазу", то подати заяву на зміну постачальника можна на сайті компанії в розділі «Стати нашим клієнтом», або через відділення банку "ПУМБ", "Ощадбанку" або до страхової групи «ТАС». Список всіх відділень, в яких зможуть надати таку послугу, можна подивитися на сайті газової компанії в розділі "Контакти". З собою потрібно мати паспорт, ІПН, право власності.
Раніше в "Нафтогазі" попередили про зміни в тарифах на газ з квітня.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal