Рух громадського транспорту у столиці та передмістях Києва, які місяць перебували під російською окупацією, поступово відновлюється. На низці маршрутів вже діють нові тарифи на проїзд. Перевізники розповіли, з чим пов'язане подорожчання їхніх послуг.
В Асоціації перевізників зазначили, що внаслідок військових дій на території Київської області було знищено багато рухомого складу. Особливо це стосується передмість Буча, Ірпінь та Гостомель, де згоріли цілі парки маршруток.
Через осколки на дорогах, які ще не скрізь встигли прибрати, у маршруток іноді пошкоджуються шини. Ремонт маршруток у воєнний час є досить витратним і тривалим процесом.
Також зараз катастрофічно не вистачає водіїв маршруток, адже багато з них задіяні у територіальній обороні або воюють на фронті.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Маршрутки зі столиці до передмість рухаються з великим інтервалом - від півгодини до години. Багато часу перевізники витрачають на проходження блокпостів біля столиці, на яких водії та пасажири перевіряють документи. Цей процес утруднюється ще й тим, що маршрутки стоять у загальній черзі з легковими автомобілями. В Асоціації перевізників просять місцеву владу посприяти тому, щоб маршрутки рухалися в окремій смузі. Це прискорить їхній рух.
Крім того, солярка у воєнний час стала дефіцитом, не говорячи вже про те, що ціни на пальне зросли.
Середня вартість однієї поїздки з Києва до передмість підвищилася на 3-6 грн. Доїхати з Петропавлівської Борщагівки до найближчої станції метро "Академмістечко" вже коштує 19 грн, замість 13 грн, а проїзд на маршрутах №392, 379 та 420, які курсують між Ірпінем та станцією метро "Академмістечко" у Києві, зріс з 17 грн до 20 грн. Проїзд із Вишгорода до ст. метро "Героїв Дніпра" подорожчав до 25 грн.
Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця з 12 квітня запустила шість поїздів за додатковими маршрутами.