Клієнти ПриватБанку масово скаржаться, що термінали фінустанови працюють несправно. Гроші не потрапляють на банківські рахунки після поповнення картки. Із такою проблемою зіткнувся не один клієнт.
Скарги щодо роботи терміналів клієнти залишають на сайті Мінфіну. В одній із них йдеться про те, що клієнтка ПриватБанку поповнила свою картку через термінал фінустанови, але гроші на рахунок так і не прийшли.
"Поповнювала власну карту через термінал самообслуговування. Але внесені кошти так і не побачила через якусь технічну несправність, яка з'явилася після того, як усі купюри вже були в терміналі. Усі спроби якось виправити ситуацію за допомогою операторів нічого не дали ...", - написала одна із клієнток.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Клієнтка також поскаржилася, що додзвонитися до кол-центру ПриватБанку їй не вдалося.
Інша клієнтка фінустанови також розповіла про свій невдалий досвід із поповненням картки через термінал ПриватБанку. За словами жінки, вона хотіла скористатися послугою обміну валюти в одному з терміналів, ввела номер картки, внесла гроші, після чого на екрані терміналу з'явився напис "вашу операцію буде оброблено пізніше". Зрештою клієнтка не отримала своїх грошей.
У відповідь на відгук у ПриватБанку вибачилися за тимчасові незручності, пов'язані з роботою терміналу, та пообіцяли зв'язатися з клієнткою для вирішення питання.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк масово знижує та обнулює ліміти на кредитних картках клієнтів.