Новорічних свят, звісно, найбільше очікують діти. Але й дорослі не менше за дітлахів чекають дива і тішаться подарунками "під ялинку". Та цьогоріч, очевидно, не всім вони дістануться. За рік ціни на новорічні подарунки для дорослих виросли в середньому майже у півтора рази.
По те, як зросли за рік ціни на традиційні компоненти новорічних подарунків для дорослих розповіла прес-служба сервісу доставки продуктів Zakaz.ua.
Отже, до традиційного корпоративного набору, що дарують співробітникам на Новий рік, зазвичай входять пляшка ігристого вина (яке тепер не можна називати Шампанським), пляшка елітного міцного напою та коробка солодощів. Усі ці складові новорічного подарунка для дорослих за рік суттєво подорожчали. Як – дізнаємось уже зараз.
Міцні напої
Звісно, є компанії, які можуть собі дозволити дарувати співробітникам дуууже дорогі напої. Втім, є й немало таких, які обходяться взагалі без спиртного, а дарують лише скромний пакуночок цукерок, або зовсім нічого не дарують.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Та зазвичай до складу подарунків входять такі міцні напої: віскі, бренді, коньяк або ром.
"Особливим попитом під час оформлення замовлень для подарункових наборів користуються міцні елітні напої: віскі, ром, бренді та коньяк. Переважно купують марки популярних брендів, таких як: Bacardi, Captain Morgan, Jameson, Jack Daniel`s, Chivas Regal, Hennessy, Ararat та Shabo", — кажуть експерти.
Із цього асортиментного ряду найбільше за рік подорожчали напої ТМ Captain Morgan. Так, рівно рік тому пляшка білого рому (0,7л) цієї марки продавалась у середньому за 287,9 грн. А цьогоріч її пропонують вже за 538 грн. Водночас найменше додав у ціні коньяк Hennessy. Півлітрова пляшка цього напою подорожчала на 31%, а літрова додала в ціні 20%.
Ігристі вина
Найчастіше новорічні подарунки для дорослих комплектували шампанським від торгових марок Fiorelli, Latinium, Martini, Freixenet, Shabo та Артемівське. Усі вони за рік відчутно додали в ціні. Подорожчання склало від 22 до 91%.
Солодощі
Незмінний атрибут новорічного "джентльменського" набору – коробка солодощів. Найчастіше це цукерки, але бувають і тістечка. Можна вважати новорічною класикою цукерки від торгових марок Roshen, Raffaello, Ferrero Rocher, ABK, Світоч та Millennium.
"Особливою популярністю користувалися солодощі „Вечірній Київ“ та Raffaello. Цьогоріч вартість позицій, на які був зафіксований ажіотаж, зросла від мінімальних 4% до максимальних 83%", — йдеться у прес-релізі.
Водночас, експерти вважають, що в другій половині грудня ситуація може змінитись: рітейлери намагатимуться звабити покупців новорічними знижками. Так, рік тому деякі супермаркети знизили ціни на подарункові товари перед Новим роком від 5 до 50%. Але цьогоріч знижки, якщо й будуть, то очевидно скромніші, адже ціни на все зростають нестримно.
Нагадаємо, в Україні почався продаж новорічних дерев. Уже відомі ціни на ялинки.