Today.ua

Що робити, якщо смартфон Xiaomi не вдалося підключити до Wi-Fi

Фахівці розповіли, що робити у випадках, коли смартфон Xiaomi не підключається до обраної мережі Wi-Fi, або після підключення повністю відсутній доступ до інтернету. Достатньо зробити чотири кроки, щоб дізнатися, у чому проблема, та налаштувати мережу.

Для початку переконайтеся, що справа саме у вашому смартфоні, а не у роутері. Візьміть будь-який інший пристрій, здатний підключатися до Wi-Fi, і якщо на ньому підключення пройде без проблем, тоді справа в телефоні.

Наступний крок: зайдіть в "Налаштування" -> Wi-Fi -> Знайдіть потрібну мережу і натисніть на стрілочку поруч із позначкою замка, щоб потрапити в меню "Властивості мережі". Зверніть увагу на графу "Проксі". Буває таке, що після оновлення прошивки або встановлення деяких програм, система автоматично підключає проксі сервер, тому якщо бачите в цьому пункті «Ручне налаштування» або «Автоконфігурація», обов’язково вимкніть, встановивши значення «Ні».

Якщо підключення до Wi-Fi відбулося, а доступ до мережі так і не з’явився, можна спробувати поміняти стандартні налаштування на смартфоні Xiaomi і підключитися до DNS Google.

Для цього потрібно зайти у "Властивості мережі" -> "Налаштування IP" -> "Статична IP-адреса" і в меню знаходите два рядки: DNS 1 та DNS 2. Далі змінюєте параметри DNS 1 на – 8.8.8.8, а DNS 2 на – 8.8.4.4

На деяких моделях смартфонів Xiaomi відсутня можливість підключення до частоті 5 Ггц, тому іноді перемикання режиму роботи роутера на 2.4 Ггц може допомогти.

Інколи проблема з підключенням може критися в налаштуваннях шифрування роутера. Тоді потрібно змінити стандартний WPA2 PSK на будь-який інший. Якщо вже і це не допомогло, тоді варто видалити обрану мережу Wi-Fi, перезавантажити смартфон і підключитися до роутера заново.

Раніше повідомлялося, які помилки почали з'являтися на смартфонах Xiaomi після оновлення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ