Зарядка для телефонів, Starlink, тепло і світло: що зможуть запропонувати покупцям у блекаут АТБ та інші ритейлери

Українські рітейлери підвищують свій запас міцності на випадок можливого тривалого блекауту. Супермаркети АТБ вже наразі дали можливість своїм покупцям користуватися зарядкою для телефонів. Крім того, рітейлери мають намір придбати власні системи супутникового зв'язку Starlink, а також запропонувати покупцям інші послуги, які будуть їм недоступні під час відключення світла.

Зарядка для телефонів, Starlink, тепло і світло: що зможуть запропонувати покупцям у блекаут АТБ та інші ритейлери - today.ua

Такими стратегічними планами в ефірі Національного телемарафону поділився голова правління Асоціації рітейлерів Андрій Жук.

Вітчизняні торговельні мережі намагаються перетворити свої магазини на ті ж "Пункти незламності", в яких відвідувачі магазинів зможуть не тільки купити необхідні товари, а й отримати інші життєво важливі послуги. Завдяки закупівлі генераторів магазини продовжуватимуть працювати і під час блекауту. А це вкрай важливо для людей, яким потрібно десь купувати продукти та інші товари першої необхідності.

"Там, де немає можливості встановити генератор, встановлюються акумулятори. Вони дають змогу працювати приблизно 8-12 годин після відключення. Є дуже велика робота для того, щоб магазини стали пунктами незламності", - поділився Андрій Жук.

За його словами, якщо станом на 23 листопада генератори мали у своєму активі лише 10-15% магазинів, то зараз кількість торгових точок, оснащених автономними джерелами живлення, стала набагато більшою.

Зарядка для телефонів, Starlink, тепло і світло: що зможуть запропонувати покупцям у блекаут АТБ та інші ритейлери

Так, вже зараз у 1089 магазинах мережі АТБ покупці можуть зарядити свої телефони. А мережа "Коло" пропонує своїм покупцям в Одесі та Києві безкоштовно зарядити телефони від павербанків.

Водночас, уже багато магазинів обзавелися системам супутникового зв'язку Starlink, щоб і їхній персонал, і покупці могли скористатися зв'язком.

Запасаючись необхідними джерелами генерації та зв'язку, АТБ та інші рітейлери роблять безпомилковий маркетинговий хід. У холод і темряву людей магнітом притягуватимуть ті місця, де є світло, хоч якесь тепло, звідки можна зв'язатися з рідними та відчути причетність до цивілізації. А отже й купувати товари в таких точках вони будуть набагато активніше, ніж там, де темно і холодно.

Нагадаємо, що компанія Starlink попередила про підвищення плати за свої послуги в Україні. З 29 грудня вартість супутникового інтернету для українців зросте на 15 доларів та становитиме 75 доларів. Нині він коштує 60 доларів на місяць. При цьому також зросла вартість обладнання для супутникового зв'язку.

ДЖЕРЕЛОprogroshi.news