Заробляють понад 10 грн на літрі: журналіст звинуватив мережеві АЗС ОККО, WOG і SOCAR у монопольній змові і отриманні надприбутку

АЗС, що належать мережам ОККО, WOG та SOCAR, влаштували між собою монопольну змову на ринку з метою отримання надприбутку від продажу пального. Вони знищують конкурентів, щоб ті не заважали їм заробляти гігантську маржу на кожному літрі автомобільного палива.

Заробляють понад 10 грн на літрі: журналіст звинуватив мережеві АЗС ОККО, WOG і SOCAR у монопольній змові і отриманні надприбутку - today.ua

Про це пише у своєму Facebook журналіст і блогер Сергій Іванов. Лідером у цьому процесі є мережа ОККО, вважає Іванов. Цей оператор паливного ринку організував процес на широку ногу, поставивши собі на службу Нафтогазову Асоціацію України, яку Іванов називає "кишеньковою".

Асоціація, очолювана Нелею Приваловою, має прямі комунікації з Офісом президента і Кабміном. Завдяки таким високим зв'язкам, вона лобіює перевірки АЗС конкурентів, шельмуючи їх за те, що вони продають пальне дешевше, ніж воно коштує в мережі ОККО. Їм приписують нелегальну діяльність і дії в обхід законів України.

Свою дещицю у знищення конкурентів вносить і директор консалтингового агентства "А95" і профільного сайту Enkorr Сергій Куюн, якого Іванов називає "штатним експертом". Куюн, виконуючи замовлення кураторів з ОККО, координує знищення їхніх конкурентів у медіа-ресурсах. Недарма в журналістських колах він отримав прізвисько "медіа-кілера", пише Іванов.

"Коли мережі АЗС підвищують ціни на пальне, як правило, нам пояснюють це подорожчанням нафти ... Але крім подорожчання нафти існують інші речі - наприклад, картельні змови, які дозволяють нарощувати ціни далі і далі", - пише Іванов.

Заробляють понад 10 грн на літрі: журналіст звинуватив мережеві АЗС ОККО, WOG і SOCAR у монопольній змові і отриманні надприбутку Нині за літр бензину на автозаправках ОККО вже вимагають понад 31 гривню. При цьому, навіть за нинішньої, безсумнівно високої, вартості нафтопродуктів на світовому ринку, бензин на АЗС України не мав би коштувати дорожче 26-27 гривень, а дизельне паливо - не дорожче 24.

Однак апетити ОККО простягаються набагато вище. За бензин на її автозаправках вимагають 31,99 гривні. При цьому бензовози завозять туди дрібнооптові партії палива за ціною 21,75 гривні за літр. Таким чином, АЗС ОККО мають по 10-11 гривень маржі на кожному літрі.

Сергій Іванов також заявляє про змову ОККО з двома іншими операторами ринку пального - WOG і SOCAR. Вони також лобіюють свої інтереси за допомогою Нафтогазовій Асоціації України.

"Відбувається банальне грабіжництво заради надприбутку. Монополісти наварюють з кожного літра до 10 грн чистої маржі, паралельно пресуючи конкурентів за допомогою Асоціації і штатних" експертів ", - резюмує блогер.

Нагадаємо, зростання цін на паливо в Україні пояснюють підвищенням вартості нафти і нафтопродуктів на світовому ринку.

ДЖЕРЕЛОvesti.ua
В Україні закриють університети: чия доля вирішена
Україні не потрібно стільки університетів, скільки є в нашій країні зараз. Тому їх закриватимуть. Для закриття вищих навчальних закладів Всесвітній ба...
Дочка Ольги Сумської прикрасила червону доріжку зі своїм красенем-чоловіком
Дочка Ольги Сумської разом з чоловіком з'явилися на відкритті 43-го Московського кінофестивалю. Антоніна Паперна виглядала чудово під руку зі своїм зн...
В Україні скоротять виплати по безробіттю: Мінекономіки пропонує нову редакцію закону
В Україні розробили законопроект, який звужує права безробітних і зменшує соціальні виплати, передбачені на період безробіття. Що передбачає новий за...
Стало відомо, як зміниться зарплата українців у 2021 році: НБУ змінив свій прогноз
Стало відомо, як зміниться зарплата українців в 2021 році. НБУ оприлюднив новий прогноз по зарплаті, поліпшивши свій же власний, який він давав на поч...
Натуральний манікюр: як прибрати залишки яскравого лаку з нігтів
Якщо ви вирішили зняти гель лак, але вас не влаштовує зовнішній вигляд нігтів, існує простий спосіб як привести їх в порядок. Б'юті-експерт розповів, ...