ПриватБанк не забезпечив належного захисту грошам свого клієнта, внаслідок чого той втратив близько 44 тисяч гривень. Банк своєї провини у цій ситуації не визнає, звинувачуючи клієнта. Однак той вважає, що система захисту банку має дірку, крізь яку зникли його гроші.
На зникнення грошей з картки ПриватБанку поскаржився клієнт, який підписався на порталі minfin цифровим кодом 18091988.
Чоловік на ім'я Андрій розповів, що отримав днями дзвінок із ПриватБанку, в якому запитували, чи він підтверджує грошовий переказ на суму в 1 гривню. Оскільки Андрій нікому грошей на той момент не переказував, то він натиснув на скасування дії. Після цього надійшов ще один запит на підтвердження переказу, а за ним і ще один.
"Я натиснув 0 для скасування, так було 5 разів, 4 рази я натискав 0, на п'ятий я просто не піднімав трубку. В результаті через 20-25 хвилин у мене з карти, без мого підтвердження було списано 8 разів, такі суми: 4 ,99$, 249,99$ - 6 разів, і 99,99$", - пише чоловік.
Він відразу почав писати на чат-бот ПриватБанку. Йому повідомили, що менеджер зв'яжеться з ним за 9 хвилин.
І в той момент у мене буквально через дві хвилини, без мого підтвердження зняли загальну суму в районі 43-44000 грн. Я, звісно, одразу побіг у відділення, де працівник комусь написала і мені перетелефонували з номера +380 56736 91 29, і заблокували картку, Тому у мене два питання: Як приват Банк захищає своїх клієнтів? Хто буде повертати гроші? Як працює захист Приват Банку і чи варто ним взагалі користуватися після таких дій. реально жерсть", - звертається клієнт до ПриватБанку.
І хоча деякі коментатори, які набігли на цю скаргу, доводили, що банк не зобов'язаний відповідати на запитання, ПриватБанк все ж таки відповів клієнту 18091988.
"Проведення оплати в інтернеті можливе лише в тому випадку, якщо дані картки, відомі тільки її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. Заявки на оскарження даних операцій створені та будуть розглянуті відповідно до правил міжнародної платіжної системи. результату ми вас додатково проінформуємо.Зі свого боку, ми робимо все, щоб уберегти кошти клієнтів від шахраїв.На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, які допоможуть вам не стати жертвою шахраїв: https://privatbank.ua/informational-security, https://privatbank.ua/safeness", - стандартно відписав ПриватБанк.
Загалом суть відповіді зводиться до однієї лаконічної фрази: "Сам винен!" При цьому серед кількох коментарів, співзвучних до банківського, попався один, який варто виписати великими літерами і повісити на стіну кожному клієнту ПриватБанку, втім, як і будь-якого іншого банку.
"Щойно починаються мутки з вашою карткою, навіть якщо це операція на одну гривню, в першу чергу ви блокуєте картку, а потім уже звертаєтеся до банку за роз'ясненнями по операціях, які ви не ініціювали або перевипускаєте картку, якщо є підозри, що карта скомпрометована. Час — гроші, в даній ситуації прислів'я вірне як ніколи", - справедливо зауважив якийсь Toxa David.
Нагадаємо, державні ПриватБанк та Ощадбанк готують до приватизації. Експерти розповіли, що може змінитись для їхніх клієнтів.