Відомий музикант обурився сервісом у ПриватБанку: “Брудний совок“

ПриватБанк потрапив під приціл критики відомого українського музиканта. Лідер груп The Gitas і "Димна суміш" Саша Чемеров поскаржився на рівень обслуговування клієнтів банку. Артист відгукнувся про нього вельми не схвально, порівнявши банківський сервіс із "брудним совком".

Відомий музикант обурився сервісом у ПриватБанку: “Брудний совок“ - today.ua

Музикант написав про це пост у своєму Facebook.

"ПриватБанк ви абсолютно не професійні. Таке враження, що вам на*рати на клієнтів, які несуть вам гроші і годують вас. Персонал поводиться, як брудний совок", - написав обурений рокер.

У коментарях, які Саша Чемеров залишив під своїм же постом, він уточнив, що таке негативне враження справило на нього відділення ПриватБанку на Інститутській, у самому центрі української столиці.

"Персонал тебе не бачить, не чує і обслуговує свої потреби в першу чергу, а клієнт для них це - лошара необізнаний. В Америці, коли ти приносиш гроші в банк (в будь-який), біля тебе як бджілки, мінімум два співробітника - розкажуть, покажуть, за тебе зроблять. Тут ти привид а.к.а. чмо в черзі ", - доповнив свої емоції музикант.

Відомий музикант обурився сервісом у ПриватБанку: “Брудний совок“ Як з'ясувалося, Чемерову потрібно було зробити великий грошовий переказ готівкою. Через це він і прийшов особисто у ПриватБанк, а не скористався сервісом онлайн. Щоб самостійно розібратися з терміналом, йому знадобився якийсь час. Однак, помітивши, що він у скруті, ніхто з персоналу банку не підійшов, щоби йому допомогти.

Все це Саша Чемеров виклав у відповіді ПриватБанку, який теж вийшов із музикантом на зв'язок у коментарях, щоби поцікавитися, з чим виникла проблема, і допомогти в ній розібратися.

"Я думаю тут проблема глибше, ніж вирішити якусь одну проблему. Проблема системна, персонал не обслуговує клієнтів належним чином. Я відвідую відділення на Інститутській і кожен раз відчуваю грубість і небажання спростити процес", - відповів ображений клієнт.

Чемеров також не втримався від поради банкірам, як їм можна поліпшити свій сервіс.

"Виправити це можливо курсами підвищення кваліфікації з європейськими або американськими колегами, може додати кілька менеджерів в зал, які працюють з клієнтом, пояснюючи йому, як краще йому провести операцію, ставати в чергу і так далі ...", - порадив зоряний клієнт.

Відомий музикант обурився сервісом у ПриватБанку: “Брудний совок“ При цьому він усе ж залишився приємно здивований, що банк не залишився байдужим до його критики і негайно відреагував на неї.

Втім, навряд чи ПриватБанк скористається порадами від Саші Чемерова щодо поліпшення роботи персоналу і, особливо, щодо збільшення чисельності працівників, які могли би консультувати клієнтів у залі.

Навпаки, як раніше стало відомо, ПриватБанк масово закриває свої відділення по всій країні і звільняє персонал. У банку мотивують звільнення тим, що їхнє програмне забезпечення досягло такого рівня, що багато операцій взагалі не вимагають людського втручання.

ДЖЕРЕЛОfacebook