Ощадбанк не зміг переказати гроші за автомобіль, придбаний його клієнтом у США. Банкіри місяць намагалися переказати гроші за покупку, однак у підсумку нічого не вийшло, і вони самі порадили чоловікові звернутися в інший банк.
Про свої поневіряння з платежем за куплений автомобіль розповів клієнт Ощадбанку. Чоловік, який підписався як rustem88, описав на порталі minfin свої митарства з платежами за куплений автомобіль.
"Історія наступна: знадобилося мені переказати гроші Swift-переказом в США за доставку авто. Оскільки отримую зарплату в Ощадбанку, звернувся туди. Це було в п'ятницю 17.09.21, пообіцяли відправити 20.09.21, в понеділок. Ну ок, віддав гроші, заплатив комісію 1% - чекаю ", - розповідає клієнт Ощадбанку.
Через 10 днів, коли, здавалося б, гроші за придбаний автомобіль вже могли дійти до США не тільки Swift-платежем, але й на тихохідному середньовічному вітрильнику, продавець раптом став квапити покупця з переказом грошей за покупку. Збентежений покупець зателефонував у банк і з'ясував, що його гроші ще ніхто й не думав відправляти.
"Звертаюся до банку - дійсно гроші не відправлені з позначкою "Недостатньо інформації". Надав найменування судна, номер контейнера, vin-код автомобіля (хоча він був наданий і в перший раз). Зробили уточнення, сказали - чекайте.
Ще через тиждень платіж знову повернувся з тієї ж позначкою. Я питаю у касира (Пархоменко Л.Е., завідуюча сектором касових операцій): "А ви vin-код вказували?", на що вона мені відповідає: "А що треба було вказувати vin-код?" ... Отже, знову уточнення, відправили ", - далі розповідає rustem88.
Ще через тиждень та сама касирка зателефонувала клієнту, що гроші так і не вдалося переказати, і щоб він прийшов їх забрати.
"Наступного дня прийшов у банк забирати гроші, а мені їх не віддають, кажуть почекайте, пройде перевірка служби безпеки банку. В результаті, приблизно через 2 години очікування, я нарешті забрав свої гроші. При цьому комісію мені, звичайно, ніхто не повернув (407 грн)", - поділився клієнт Ощадбанку.
У підсумку, чоловік залишився без замовленого автомобіля, який вже, очевидно, доставили в Європу по океану. Навряд чи він ще раз довірить своєму "рідному" Ощадбанку вирішувати такі делікатні фінансові питання. Тим більше, що і в самому банку йому ненав'язливо порекомендували звернутися по допомогу до іншої фінустанови.
"Знаєте, що найцікавіше: начальник відділення цього банку (не знаю прізвища) говорить мені: "А що ви в Приватбанк не звернулися?"...))", - якби це був театр, то в цьому місці можна опускати завісу.
Зате з Ощадбанку клієнту вже встигли дати дві відповіді на його публікацію. У першій - пообіцяли перевірити ситуацію і відреагувати на неї. У другому - попросили клієнта зайти в особисті повідомлення. Мовляв, там з'явилися якісь нові відомості для нього.