Today.ua

Monobank почав блокувати рахунки своїх клієнтів

Monobank не став винятком серед українських банків і потрапив у скандал з блокуванням рахунків клієнтів.

Останнім часом у Мережі почастішали скарги клієнтів ПриватБанку на те, що банк блокує їхні рахунки. Причому Приватбанк не вдається в пояснення, за що і чому так відбувається. У більшості випадків банк дає незрозумілі відписки, що рішення щодо блокування ухвалює спеціальна програма на підставі зіставлення більш ніж сотні різних факторів. А з деяких пір подібні нарікання можна почути і від клієнтів monobank.

Як з'ясувалося, monobank також не відстає від "старшого брата", блокуючи без причини рахунки своїх клієнтів. Так, днями на порталі minfin з'явилася скарга від жителя Луганської області, який зараз живе на підконтрольній території.

Чоловік під ніком bodik87 розповів, що вже деякий час обслуговується в monobank-у. До недавніх пір усе його влаштовувало, і він навіть рекомендував цей банк усім своїм друзям.

"Але ... В один прекрасний момент отримав повідомлення про те, що банк припиняє мене обслуговувати! Чому? Досі не знаю! Телефонував, писав - просто говорять, мовляв, їхня служба безпеки так вирішила, а це співробітники, яких ніхто не бачить, не знає і дізнатися виходить що не можна ніяк ", - пише bodik87.

Гроші, що залишалися на його рахунку, перевели на картку ПриватБанку. Тобто, фінансових втрат клієнт не поніс ніяких, але осад залишився. А головне, він дивується, що могло змусити monobank так різко відмовити йому в обслуговуванні.

"Незадовго до блокування я кілька разів перепрошивав свій телефон і, можливо, це їм не сподобалося, подумали, що я зломщик якийсь ...", - губиться в здогадках колишній клієнт.

При цьому він хотів би почути від банку хоча б натяк на причину, чому з ним так різко обірвали співпрацю. Чоловік пише, що через такий маневр банку почувається якимось шахраєм.

Мonobank не забарився з відповіддю колишньому клієнту. Правда, нічого конкретного у відповіді банку не пролунало. Банкіри відбулися стандартною відпискою: мовляв, банк може відмовити клієнту в обслуговуванні в односторонньому порядку і не зобов'язаний нічого пояснювати.

"Нам дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску карти, а так само в наданні / відновленні кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин відповідно до пункту договору 6.3.1", - відповіли з monobank-а.

Нагадаємо, ПриватБанк і monobank будуть автоматично списувати гроші з клієнтів, які потрапили до Єдиного реєстру боржників. Для списання грошей потрібно лише рішення суду і запит судового виконавця. Після цього гроші будуть списуватися майже миттєво.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ