ПриватБанк відмовився перевипустити клієнту карту, в якої закінчився термін дії. Як з'ясувалося трохи пізніше, банківська програма відмовилася актуалізувати дані клієнта. Чому так сталося - співробітники банку пояснити не можуть.
Клієнт Приватбанку під ніком deadlenin поскаржився на порталі minfin, що банкіри відмовили йому в перевипуску картки для виплат. Причому, як пояснив чоловік, його картка, в якої скінчився термін користування, ніде ні в яких махінаціях не могла бути задіяна навіть гіпотетично.
"Картка використовувалася для оплати комуналки, покупок в інтернет магазинах, простіше кажучи - для комфортних розрахунків не виходячи з дому", - пише клієнт.
При цьому його звернення в службу підтримки ПриватБанку нічого не дало. Банкіри просто відповідають, що в перевипуску картки відмовлено, не вдаючись у пояснення причин. Зрештою, чоловік все ж з'ясував, що справа - у комп'ютерній програмі, яка відмовилася актуалізувати його дані.
"Зрештою, я з'ясував, що їхня програмка не хоче актуалізувати мої дані, а чому - ніхто не знає. Виходить, що не працівники банку керують програмою, а програма управляє працівниками банку, ось це найбільш стрьомно в цій історії", - ділиться клієнт ПриватБанку.
У відповіді від ПриватБанку клієнту написали, що співробітники вже займаються його питанням і обов'язково йому зателефонують, коли з'ясують причину відмови.
"Штучний інтелект Скайнет вийшов за межі фільмів про Термінатора і оселився в локальній мережі Приватбанку ...", "Майбутнє не за горами, як багато хто про це думає. Попереду у нас безумовний базовий дохід, скорочення виробництва і зайнятості населення", - написали клієнту у коментарях .