Мобільний оператор Vodafone залишився без деякої частини своїх клієнтів. Частина користувачів відмовилася від sim-карт цього оператора. Однак, незважаючи на це, компанія отримала за перший квартал поточного року більший дохід, аніж за аналогічний минулорічний період.
Відмову від sim-карт у Vodafone пояснюють просто: через пандемію люди втратили частину своїх доходів, і тому змушені економити навіть на мобільному зв'язку. Тому зараз багато клієнтів відмовилися від другої sim-карти, зокрема, і від sim-карти Vodafone.
"Деяке скорочення абонентської бази зумовлено загальною тенденцією відмови від других SIM-карт, що викликано зниженням доходів населення", - повідомляє прес-служба мобільного оператора.
І все ж, незважаючи на втрату деякої частини своїх клієнтів, Vodafone закінчив перший квартал 2021 із кращими фінансовими результатами, ніж перший квартал 2020. За підсумками першого кварталу компанія отримала дохід у розмірі 4,73 млрд гривень. Це на 8% більше, ніж було за аналогічний період 2020.
На кінець першого кварталу чисельність таких клієнтів склала 12,4 мільйона осіб. Це при тому, що вся чисельність абонентів Vodafone становить на сьогодні 18,8 мільйона.
До того ж, компанія Vodafone безперервно працює над поліпшенням якості послуг, зокрема, над розвитком мережі швидкісного інтернету. Так, лише за перший квартал нинішнього року в його розвиток вкладено 895 мільйонів гривень. А в загальному, починаючи з 2015 в мережу швидкісного інтернету вкладено 29,7 мільярда гривень.
Нагадаємо, Vodafone забезпечив усі станції столичного метро мобільним інтернетом. Таким чином, абонентам цього оператора якісний 4G-інтернет став доступний на всіх станціях київської підземки.