В Україні пропонують створити при всіх великих ТРЦ пункти вакцинації громадян. Бізнес вважає, що у такий спосіб можна буде досягти двох цілей: підвищити темпи вакцинації громадян, а також збільшити кількість відвідувачів ТРЦ.
Через протиковидні обмеження українські рітейлери зазнають великих збитків. На сьогодні 18 регіонів України входять до "червоної" зони, в якій діють жорсткі обмеження щодо відвідування громадських місць, включаючи підприємства торгівлі нехарчовими продуктами, а також кінотеатри, бари, ресторани.
Тим часом, на сьогодні лише 19% українців отримали дві вакцини від коронавірусу. Ще 27% одержали першу дозу. Отже, більшості громадян наразі закрито дорогу до громадських місць.
Через це бізнес зазнає величезних збитків. За оцінками керівників галузі, товарообіг підприємств торгівлі нехарчовою продукцією знизився на 50-80%. А власники мереж ТРЦ і розважальних місць не знають, що для них буде в такій ситуації розумніше: продовжувати працювати собі на збиток або згорнути свій бізнес до закінчення локдауну. Утім, у них з'явився третій варіант.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У ТРЦ пропонують відкрити по два центри вакцинації
Вже зараз, із початком масової вакцинації, у ТРЦ діють близько сотні центрів вакцинації, в яких вже змогли зробити близько мільйона щеплень. Але темпи вакцинації могли би бути набагато вищими, якби держава допомогла рітейлерам з організацією таких пунктів вакцинації в кожному ТРЦ. Причому рітейлери пропонують у кожному центрі створити по два пункти: один для громадян за попереднім записом, а інший для відвідувачів, які спонтанно вирішили вакцинуватися.
"Торговельні центри - дуже зручне місце для розміщення центрів вакцинації, тому що там комфортно проводити час і заразом вакцинуватися. Цифри свідчать про те, що 20-30% залежно від самого центру - це попутно вакциновані відвідувачі, які не планували цього. Якби було налагоджено роботу з органами місцевого самоврядування, ми могли б провакцинувати значно більше людей", - каже голова правління Української ради торгових центрів Максим Гаврюшин.
Бізнес готовий узяти на себе всі витрати на організацію таких пунктів. Єдине, що потрібно від місцевої влади – прискорення бюрократичних процедур, які можуть тривати кілька місяців.
Нагадаємо, в Україні розширили перелік професій, що підлягають обов'язковій COVID-вакцинації.