У ПриватБанку списують з рахунків клієнтів гроші, яких вони не отримували

Клієнти ПриватБанку дедалі частіше скаржаться, що банкомати не віддають їм запитані суми, або віддають їх не повністю. ПриватБанк ці гроші повертає, однак лише через якийсь час. При цьому найбільше страждають люди, яким готівкові кошти потрібні терміново.

У ПриватБанку списують з рахунків клієнтів гроші, яких вони не отримували - today.ua

Скарги на збої в роботі банкоматів ПриватБанку дедалі частіше стали з'являтися в Мережі. Зокрема, на порталі minfin дві жінки, які підписалися іменами Kathrynka і TakoYana, в один день стали жертвами некоректно працюючих банкоматів.

"Пішла знімати гроші в банкоматі ПриватБанку (зарплатна картка Креді Агріколь Банку). Перших 2000 грн банкомат видав, а на другі написав" Технічна помилка ", але при цьому обидві операції були успішні, і гроші списали з рахунку. Тобто, згідно з балансом, формально я зняла 4000 грн, а за фактом на руках виявилося тільки 2000 грн ... Тепер мені нема за що жити, тому що банкомат "з'їв" мої гроші ", - поскаржилася Kathrynka.

У ПриватБанку списують з рахунків клієнтів гроші, яких вони не отримували У TakoYana банкомат вирішив "віджати" більш солідну суму. Їй він не видав 14 000 гривень. Причому гроші жінці були потрібні терміново - на оплату медичних послуг.

"Банкомат видав помилку, грошей не дав, але з карти списав 14 000 грн. Служба підтримки заявила, що чекати добу треба. Оскільки терміново потрібні гроші, довелося брати з кредитної картки", - пише клієнтка.

У ПриватБанку списують з рахунків клієнтів гроші, яких вони не отримували У ПриватБанку від проблем не відхрещуються. Однак там заявили, що ніякого системного збою в роботі його банкоматів немає. Якщо таке трапляється з різними банкоматами в один день, то це просто випадкові збіги.

Разом із тим в банку визнають, що гроші, які "з'їв" банкомат, відразу не повернуть. Доведеться якийсь час почекати. Причому, якщо це був клієнт іншого банку, то, ймовірно, доведеться чекати довше.

Адже ПриватБанк буде змушений зробити запит в банк-емітент, щоби звідти ідентифікували заявника, як власника карти. Крім того, потрібно буде перевірити факт списання коштів.

"Ми надаємо всю необхідну інформацію для повернення коштів за такими заявками, коли до нас надходить запит, сформований відповідно до правил платіжної системи", - запевнили в ПриватБанку.

Крім того,аби встановити факт, що гроші списали, а банкомат їх не видав, нерідко доводиться робити інкасацію банкомату.

Як можна вберегтися від таких ситуацій

Стовідсотково уникнути таких ситуацій неможливо, кажуть у ПриватБанку. Однак, якщо дотримуватися кількох нескладних правил, то можна буде набагато простіше довести, що банкомат не видав гроші, які вам призначалися.

При знятті готівки в банкоматі ПриватБанку чи будь-якого іншого банку українцям радять:

  • перед використанням оглянути банкомат - у вікні видачі готівки не повинно бути сторонніх елементів;
  • перераховувати видані гроші так, щоб це фіксувала камера - якщо АТМ видасть менше, ніж потрібно, це буде легко довести;
  • якщо банкомат не видав гроші, не відходити від нього і телефонувати в банк прямо звідти;
  • якщо банк відмовився віддавати гроші, потрібно написати скаргу в поліцію і Національний банк України (НБУ).

Нагадаємо, клієнти ПриватБанку також скаржаться, що банкомат блокує їм карти для соцвиплат. В результаті вони позбавлені засобів навіть на покупку продуктів.

ДЖЕРЕЛОobozrevatel