Today.ua

У ПриватБанку двічі списують з клієнтів гроші за одну покупку: банк коштів не повертає

Через збій у роботі системи Приват24 клієнтка ПриватБанку втратила свої гроші. Банк не допоміг їй повернути незаконно списані кошти, заявивши, що це її проблеми. При цьому банк взагалі заперечує збій у роботі системи.

На дії, а точніше бездіяльність, ПриватБанку поскаржилася одна з його клієнток під ніком Nadezhda111 на порталі minfin. Жінка пише, що розраховувалася через ПриватБанк з іншою людиною за покупку: робила переказ на карту продавця. При цьому система працювала трохи зі збоями, проте ніяких попереджень від банку, що система не функціонує належним чином, не було. Тому вона все-таки зважилася переказати потрібну суму на карту продавця.

Однак у відповідь на відправлену суму додаток видав помилку і порекомендував їй повторити спробу, що вона і зробила. Та, як виявилося згодом, незважаючи на видану помилку, ПриватБанк списав з неї гроші і в першу, і в наступну спробу.

"На спробу переказати гроші додаток видав помилку і порекомендував повторити спробу і не запросив підтвердження оплати, смс про списання не прийшло, і баланс карти природно не відразу підтягнувся. Я благополучно зробила повторну спробу. І тільки через якийсь час я побачила, що перший помилковий платіж чудесним чином теж списався. В результаті я оплатила двічі", - розповідає Nadezhda111 про свою проблему.

Втім, проблеми би не було, якби чоловік, якому вона переказала гроші, виявився порядним і повернув їй один із платежів. Однак у ньому взяла гору жадібність, і повертати гроші він не став.

"Але навіть це не найцікавіше, самий сік був у чаті підтримки Приватбанку) У чаті підтримки мені повідомили, що таке неможливо і це мої проблеми і все що запропонували - дати одержувачу (який мене ігнорує) мій номер телефону, щоб він особисто сумлінно зі мною зв'язався і повернув гроші), так само не забули нагадати, що навіть якщо він і поверне, комісію за списання банк не поверне, на цьому підтримка була закінчена ", - пише клієнтка.

ПриватБанк відреагував на скаргу жінки. Їй запропонували продовжити спілкування у приватних повідомленнях.

"В особистих повідомленнях приват пообіцяв "провести розслідування" з приводу платежів. Другу добу тиша ...", - прокоментувала Nadezhda111 свою ж публікацію пару днів по тому.

Нагадаємо, ПриватБанк активно блокує депозити клієнтів, з'ясовуючи, звідки в них заощадження. При цьому процес поки не налагоджений, і рахунки блокують по кілька разів - вже після того, як клієнт представив документи щодо походження своїх грошей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ