Today.ua

У ПриватБанку блокують аліменти на дітей: банк пояснив причину

Приватбанк блокує рахунки, на які приходять аліменти на дітей. На заблокований рахунок поскаржилась на порталі minfin одна з клієнток банку, яка підписалася maria8987.

Жінка написала, що ПриватБанк обмежив їй доступ до цільових коштів через те, що рахунки були заарештовані виконавчою службою. Причину арешту рахунків клієнтка не називає. Та очевидно, йдеться про якусь заборгованість, по якій було прийняте відповідне судове рішення.

Через те, що жінка не зуміла зняти гроші з рахунку, на який приходять аліменти, вона не змогла заплатити за харчування дитини в дитсадку. І, відповідно, дитину відмовилися приймати у садочок.

"Приватбанк обмежив доступ до цільових коштів (через арешт рахунків виконавчою службою), а саме до того рахунку, на який зараховуються аліменти на дитину, внаслідок чого в дитячому садку відмовилися приймати дитину, тому що не був внесений платіж за харчування. Ви зрозумійте! це не мої гроші, це гроші дитини, а він нікому не винен! ", - описує свою ситуацію maria8987.

ПриватБанк не змусив себе чекати з відповіддю. Банкіри відповіли, що були змушені призупинити операції по рахунках своєї клієнтки згідно із судовою постановою щодо накладення арешту. При цьому жінці порадили звернутися до судового виконавця, який займається її справою. Мовляв, лише він може вирішити питання із розблокуванням рахунку, на який надходять аліменти.

"При надходженні до нас запиту щодо зняття арешту від виконавчої служби, обмеження будуть зняті. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України", - написали у банку.

Вирішувати питання про розблокування рахунку з виконавцем, а не з банком, жінці порадили й інші люди, які прокоментували її публікацію.

"Для цільових нарахувань має бути принаймні один рахунок (карта), адже якщо на рахунок (карту) будуть проходити перекази від родичів або допомога від друзів або гроші від продажу майна, то рахунок вже не буде вважатися цільовим і на нього не буде поширюватися "бронь" від арешту ВС. Бажаю вам своєчасно погашати борги і не доводити справу до "постанови про накладення арешту", - порадили клієнтці ПриватБанку інші відвідувачі порталу.

Нагадаємо, клієнти ПриватБанку скаржаться на те, що співробітники банку, через нікчемну заборгованість, телейфонують їхнім родичам та погрожують їм.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ