В “Ощадбанку“ з клієнтів знімають гроші за обслуговування закритих рахунків

Автор: Марченко Любов

"Ощадбанк" щомісяця знімає гроші з клієнта за обслуговування рахунку, який повинні були закрити півроку тому. При цьому клієнт неодноразово звертався в банк із приводу цього непорозуміння, і в банку неодноразово визнавали свою помилку. Але рахунок не закритий досі.

В “Ощадбанку“ з клієнтів знімають гроші за обслуговування закритих рахунків - today.ua

Клієнт під ніком AlexandrDA із Запоріжжя поскаржився на роботу "Ощадбанку" на форумі сайту minfin. Банк ніяк не може закрити йому карту, хоча чоловік вже неодноразово звертався туди з нагадуванням, що його карта давно анульована. Співробітники банку це визнають і навіть вибачаються за заподіяні незручності, проте йому, як і раніше, справно нараховують щомісяця гроші за обслуговування картки.

"Мені відкрили новий рахунок, в зв'язку з цим хотів закрити старий. 20.10.2020 зайшов у відділення де отримував карту, для закриття рахунку. Я попередив що карта загублена тому можна її закривати і закривати рахунок відповідно. Мені сказали що рахунок буде закритий протягом 60 днів ", - пише клієнт.

Через три дні, 23 жовтня з нього списали по 7 гривень за обслуговування старого і нового рахунку. Однак на службі підтримки йому пояснили: таке трапляється через те, що SMS оплачується в кінці місяця, однак уже в наступному місяці з нього точно нічого не спишуть.

Популярні зараз

Учені фіксують масове просідання поверхні землі у різних регіонах планети: які країни підуть під воду

В Україні офіційно з'явилася професія домробітник: Рада ухвалила закон

Землі досягла сильна магнітна буря: як довго вона триватиме

Пентагон розкрив номенклатуру першого пакету військової допомоги Україні: чи дадуть ATACMS

"Але 28.11.2020 У мене знову списують 7 грн і заганяють рахунок в мінус, хоча карти у мене немає, рахунок в режимі закриття що за маячня? Співробітник пояснив що потрібно погасити заборгованість інакше рахунок не закриється, роздрукував мені бланк я оплатив в касі 7 грн з комісією щоб рахунок був не мінус ", - розповідає клієнт далі.

21 грудня, передбачаючи можливе зняття грошей за обслуговування, клієнт заздалегідь з'явився в "Ощадбанк". Він мужньо вистояв у черзі, щоб іще раз нагадати банкірам, що його карта вже два місяці як закрита, і не потрібно знімати з нього грошей за обслуговування.

"Переді мною вибачилися за помилку банку, закрили карту за пару хвилин і сказали, що рахунок буде закритий протягом 60 днів. Знову чекати? Що за маячня !!!", - обурюється AlexandrDA.

В “Ощадбанку“ з клієнтів знімають гроші за обслуговування закритих рахунків Однак і це ще був не кінець його марних спроб закрити рахунок. 9 березня з'ясувалося, що рахунок досі ніхто не закрив.

"Ощадбанк", ви хочете щоб я заплатив вам за обслуговування рахунку которий ви не закриваєте? Увігнати його в мінус? При тому що рахунок не кредитний, а звичайний! ", - обурюється клієнт.

"Ощадбанк" відгукнувся на його гнівну публікацію, пообіцявши розібратися з ситуацією негайно.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Потім Вам підключать SMS банкінг, мотивуючи тим, що хтось туди намагався зайти о 3 годині ночі, і знову 7 грн. Це у них при новому керівництві такий спосіб заробітку", - прокоментував цю публікацію ще один користувач.

В “Ощадбанку“ з клієнтів знімають гроші за обслуговування закритих рахунків Нагадаємо, "Ощадбанк" обманним шляхом продає пенсіонерам непотрібні страховки вартістю по 150-200 гривень.