"Ощадбанк" щомісяця знімає гроші з клієнта за обслуговування рахунку, який повинні були закрити півроку тому. При цьому клієнт неодноразово звертався в банк із приводу цього непорозуміння, і в банку неодноразово визнавали свою помилку. Але рахунок не закритий досі.
Клієнт під ніком AlexandrDA із Запоріжжя поскаржився на роботу "Ощадбанку" на форумі сайту minfin. Банк ніяк не може закрити йому карту, хоча чоловік вже неодноразово звертався туди з нагадуванням, що його карта давно анульована. Співробітники банку це визнають і навіть вибачаються за заподіяні незручності, проте йому, як і раніше, справно нараховують щомісяця гроші за обслуговування картки.
"Мені відкрили новий рахунок, в зв'язку з цим хотів закрити старий. 20.10.2020 зайшов у відділення де отримував карту, для закриття рахунку. Я попередив що карта загублена тому можна її закривати і закривати рахунок відповідно. Мені сказали що рахунок буде закритий протягом 60 днів ", - пише клієнт.
Через три дні, 23 жовтня з нього списали по 7 гривень за обслуговування старого і нового рахунку. Однак на службі підтримки йому пояснили: таке трапляється через те, що SMS оплачується в кінці місяця, однак уже в наступному місяці з нього точно нічого не спишуть.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Але 28.11.2020 У мене знову списують 7 грн і заганяють рахунок в мінус, хоча карти у мене немає, рахунок в режимі закриття що за маячня? Співробітник пояснив що потрібно погасити заборгованість інакше рахунок не закриється, роздрукував мені бланк я оплатив в касі 7 грн з комісією щоб рахунок був не мінус ", - розповідає клієнт далі.
21 грудня, передбачаючи можливе зняття грошей за обслуговування, клієнт заздалегідь з'явився в "Ощадбанк". Він мужньо вистояв у черзі, щоб іще раз нагадати банкірам, що його карта вже два місяці як закрита, і не потрібно знімати з нього грошей за обслуговування.
"Переді мною вибачилися за помилку банку, закрили карту за пару хвилин і сказали, що рахунок буде закритий протягом 60 днів. Знову чекати? Що за маячня !!!", - обурюється AlexandrDA.
Однак і це ще був не кінець його марних спроб закрити рахунок. 9 березня з'ясувалося, що рахунок досі ніхто не закрив.
"Ощадбанк", ви хочете щоб я заплатив вам за обслуговування рахунку которий ви не закриваєте? Увігнати його в мінус? При тому що рахунок не кредитний, а звичайний! ", - обурюється клієнт.
"Ощадбанк" відгукнувся на його гнівну публікацію, пообіцявши розібратися з ситуацією негайно.
"Потім Вам підключать SMS банкінг, мотивуючи тим, що хтось туди намагався зайти о 3 годині ночі, і знову 7 грн. Це у них при новому керівництві такий спосіб заробітку", - прокоментував цю публікацію ще один користувач.
Нагадаємо, "Ощадбанк" обманним шляхом продає пенсіонерам непотрібні страховки вартістю по 150-200 гривень.