Державний Ощадбанк розповів, як обслуговуватимуться клієнти з простроченими платіжними картками. Жодної дискримінації вони не відчують. Ощадбанк, уже не вперше, продовжив "життя" платіжним карткам, в яких вийшов термін дії під час війни.
Приводом до роз'яснень стала скарга клієнта банку, опублікована на порталі minfin.
Чоловік розповідає, що термін дії його платіжної картки закінчився ще у квітні. Тоді ж він зателефонував до контакт-центру банку, щоби замовити перевипуск картки. Однак там йому сказали, що зараз Ощадбанк не перевипускає картки, а просто продовжив термін їхньої дії до серпня.
У серпні він знову зателефонував щодо перевипуску картки, однак у нього знову не прийняли заявку. При цьому на гарячій лінії йому сказали, що він мав вчасно поміняти картку протягом місяця після закінчення терміну її дії. А тепер, щоб замовити новий пластик, йому слід особисто з'явитися до відділення банку і вже там на місці вирішувати проблему.
"На моє заперечення, що заявка подавалася вчасно, отримав відповідь: "Нічого не знаю, що і коли ви подавали". Ось таке ставлення до своїх постійних клієнтів. У мене зараз немає можливості кілька разів ходити до банку та вистоювати величезні черги, щоб замовити перевипуск картки, а потім ще раз, щоб її отримати. Ощадбанк постійно створює проблеми на рівному місці", - скаржиться клієнт.
"Ми ще раз продовжили всі карти до 31.12.2022. Щодо перевипуску, оператор, за бажанням клієнта, звичайно, мав прийняти заявку на перевипуск, хоча інформативно і міг повідомити, що це зараз не обов'язково", - відповів Ощадбанк.
Нагадаємо, українцям розповіли, як отримати міжнародну грошову допомогу через Приват24, Ощадбанк та Укрпошту.