Компанія Нафтогаз розповіла своїм клієнтам, до кого звертатися в тому випадку, якщо місцева газорозподільна компанія некоректно передала обсяги споживання. Як виявилося, панацеї від ГРМ немає: з'ясовувати показання і зводити цифри клієнту доведеться усе з тієї ж газорозподільною компанією.
Приводом до роз'яснень стала скарга одного з клієнтів в Facebook-акаунті компанії Нафтогаз. Клієнт поскаржився, що кілька місяців тому перейшов від обласного постачальника газу до Нафтогазу. Він справно передає обсяги споживання своєму оператору ГРМ і справно розраховується з Нафтогазом за спожитий енергоресурс. Однак з вини облгазу стався збій у показаннях. Причому компанія це визнала та обіцяла виправити помилку. Однак у Нафтогаз пішли ті, невірні, показання. Відповідно, у клієнта штучно утворилася заборгованість. І тепер він - боржник перед Нафтогазом.
"Завжди передаємо і платимо вчасно. Але! Є проблема. З причини того, що показники вносяться тільки в місцевий ГРМ і не дублюються у Вас на сайті, місцева компанія з якою ми перейшли до Вас, "влаштовує збої". Увага: Полтавагаз передала за травень збільшені показники. і тепер не буде ні знижки за своєчасну оплату, і до того ж, якщо в червні вжив і відповідно оплатив менше "уявного боргу", ще й Нафтогаз в листі пообіцяв збільшити заборгованість", - скаржиться клієнт.
"Хочемо звернути увагу на те, що якщо Ви не згодні з нарахуваннями та обсягами, які нам передав Ваш облгаз - зверніться до них", - порадили в Нафтогазі.
У Нафтогазі на це відповіли, що готові продовжити з абонентом спілкування в особистих повідомленнях. І вже за фактом вирішуватимуть, що робити в цій ситуації.