Компанія Нафтогаз розповіла своїм клієнтам, до кого звертатися в тому випадку, якщо місцева газорозподільна компанія некоректно передала обсяги споживання. Як виявилося, панацеї від ГРМ немає: з'ясовувати показання і зводити цифри клієнту доведеться усе з тієї ж газорозподільною компанією.
Приводом до роз'яснень стала скарга одного з клієнтів в Facebook-акаунті компанії Нафтогаз. Клієнт поскаржився, що кілька місяців тому перейшов від обласного постачальника газу до Нафтогазу. Він справно передає обсяги споживання своєму оператору ГРМ і справно розраховується з Нафтогазом за спожитий енергоресурс. Однак з вини облгазу стався збій у показаннях. Причому компанія це визнала та обіцяла виправити помилку. Однак у Нафтогаз пішли ті, невірні, показання. Відповідно, у клієнта штучно утворилася заборгованість. І тепер він - боржник перед Нафтогазом.
"Завжди передаємо і платимо вчасно. Але! Є проблема. З причини того, що показники вносяться тільки в місцевий ГРМ і не дублюються у Вас на сайті, місцева компанія з якою ми перейшли до Вас, "влаштовує збої". Увага: Полтавагаз передала за травень збільшені показники. і тепер не буде ні знижки за своєчасну оплату, і до того ж, якщо в червні вжив і відповідно оплатив менше "уявного боргу", ще й Нафтогаз в листі пообіцяв збільшити заборгованість", - скаржиться клієнт.
У Нафтогазі відповіли, що вони завжди налаштовані на конструктивну співпрацю з операторами ГРМ. У компанії хочуть, щоби відносини з розподільниками газу були максимально прозорими і зручними для клієнта. Однак втручатися в показання лічильників вони не можуть. А тому, якщо в клієнта виникли проблеми, вони радять звертатися до своєї розподільчої компанії, бо тільки з нею можна з'ясувати реальні обсяги споживання.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
"Хочемо звернути увагу на те, що якщо Ви не згодні з нарахуваннями та обсягами, які нам передав Ваш облгаз - зверніться до них", - порадили в Нафтогазі.
Клієнт відповів, що вони вже зверталися до свого оператора ГРМ, і там визнали, що був збій. Там також пообіцяли, що вишлють пояснювальний лист із визнанням своєї провини. Однак навряд чи Нафтогаз стане заднім числом знижувати нараховану суму.
У Нафтогазі на це відповіли, що готові продовжити з абонентом спілкування в особистих повідомленнях. І вже за фактом вирішуватимуть, що робити в цій ситуації.
Нагадаємо, компанія Нафтогаз прибрала зі своїх тарифних планів тариф "Місячний", який вже не перший місяць виходить виим за фіксований річний. Таким чином, тепер компанія пропонує своїм клієнтам тільки газ за річним тарифом.