Укрзалізниця продає онлайн квитки на неіснуючі місця

Автор: Марченко Любов

Компанію Укрзалізниця вкотре викрили у недобросовісному обслуговуванні пасажирів. Цього разу причиною незадоволення став сервіс для бронювання квитків. Виявилося, що схема розташування місць у вагонах на цьому сервісі не відповідає реальній наявності місць.

Укрзалізниця продає онлайн квитки на неіснуючі місця - today.ua

На це звернув увагу киянин Олег Васильєв, який, вочевидь, зіштовхнувся із проблемою, бронюючи собі квиток. Пасажир написав про це у своєму Facebook.

Він каже, що у вагонах другого класу стоїть по три крісла з одного боку і по два з іншого. А на схемі позначено по два крісла з кожного боку. Тобто одного ряду крісел немає взагалі.

"У першому класі навпаки: схема показує розташування по три крісла з одного боку, з іншого боку по два сидіння та одиночні крісла, яких насправді немає", - розповідає пасажир.

Популярні зараз

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

Київстар, Vodafone та lifecell подбали про дешеві тарифи для своїх абонентів: який обсяг послуг можна за ними отримати

Укрзалізниця продає онлайн квитки на неіснуючі місця Не виключено, що неправильна схема вагона першого класу спантеличує пасажирів, які готові платити за перший клас, проте воліли би отримати більш комфортне розташування крісел, а не таке, як зазначено на схемі. Та й цілком ймовірно, що хтось за невіданням вже придбав собі квиток на неіснуюче третє місце і був "приємно здивований", що його немає в природі. Можливо, через це люди так мляво купують квитки у вагони першого класу.

Укрзалізниця не залишила цей пост поза увагою та прокоментувала його. Причому у коментарі відзначився не хто інший, як керівник пасажирського "крила" Укрзалізниці Олександр Перцовський.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Вже кілька разів пояснювали – існуюча система букінгу УЗ не дозволяє залити нову схему під нові поїзди. У новій системі та в моб додатку – буде реалізовано. Тут постами з цього приводу щотижня систему нову не побудуєш. Бажаєте допомогти – спрямовуйте знайомих ІТ фахівців до нас на роботу, черга стоїть лише коментувати у фб – працювати не дуже ?", - відповів Олегу Васильєву один із топ-менеджерів Укрзалізниці.

Нагадаємо, напередодні нового року Укрзалізниця ввела у себе плату за послугу, яка раніше була безплатною. Тепер пасажирам доводиться платити 12 гривень за роздрук квитка, який був придбаний ними онлайн.