Укрпошта компенсує клієнтам пошкоджені посилки: що потрібно зробити

Національний поштовий оператор Укрпошта несе відповідальність за збереження та доставку поштових відправлень, які довірили їй клієнти. Але насправді іноді буває інакше: вантаж не доходить до одержувача, губиться дорогою, або доходить у зіпсованому стані. При цьому поштовий оператор вмиває руки та знімає з себе відповідальність за зіпсовану посилку. Однак, якщо клієнти будуть дотримуватися правил, вони можуть отримати компенсацію за пошкоджені посилки.

Укрпошта компенсує клієнтам пошкоджені посилки: що потрібно зробити - today.ua

Про це розповіла у соціальній мережі прес-служба Укрпошти.

Один із клієнтів поштового оператора поскаржився у Facebook на роботу Укрпошти, яка не тільки не змогла доставити йому посилку, а й пошкодила її вміст. Як з'ясувалося, чоловік, який зараз перебуває в Польщі, чекав із дому книги, надіслані батьками.

"Приблизно два місяці тому мої батьки відправляли посилку з міста Лебедін у Польщу (книги), мало того, що посилка десь півтора місяця каталася, мало того, що посилку прислали назад, тому що з якоїсь причини ваша кантора не спромоглась доставити те, за що взяла гроші, та ще пошкодила майно", - розповідає обурений клієнт.

Укрпошта компенсує клієнтам пошкоджені посилки: що потрібно зробити

Книги в посилці виявилися зіпсованими невідомою рідиною, що була на них пролита. При цьому, не доставивши посилки за призначенням та відправивши її назад, поштова компанія ще й взяла з відправника 200 грн за перевезення вантажу.

В Укрпошті відповіли, що стан посилки потрібно перевіряти одразу у відділенні, щойно отримали вантаж. Якщо вміст посилки зіпсовано, то там, у відділенні, складають акт про пошкодження. Постраждалий пише заяву, за якою організовують службову перевірку, щоб з'ясувати, на якому етапі сталося пошкодження поштового відправлення. Якщо підтвердиться перевіркою вина пошти, компанія відшкодує гроші за зіпсовану посилку.

Укрпошта компенсує клієнтам пошкоджені посилки: що потрібно зробити

"Причини повернення зазвичай вказуються на відправленні. Якщо причини повернення не вказані, або Ви не згодні з причинами повернення, Ви можете подати заяву на компенсацію. Запит на посилання: https://www.ukrposhta.ua/ru/rozshuk-mrpv Тематику запиту вибрати "необґрунтоване повернення відправлення". До звернення додати копію чека з відправлення, фото упаковки відправлення, де вказано причину повернення (або немає причини повернення)", - роз'яснили у відповіді Укрпошти.

Нагадаємо, Укрпошта знизила тарифи на відправку посилок до Польщі. Тепер їх туди відправляють лише за чверть колишньої ціни.

ДЖЕРЕЛОhvylya