Війна випробовує на міцність не лише самих українців, а й фінансову систему країни. Завдяки вчасним заходам банки України демонструють разючу живучість. При цьому найпопулярнішим українським банком під час війни виявився Monobank. Принаймні - в однієї категорії клієнтів. Йдеться про фрілансерів.
За час, що минув з початку війни, чисельність клієнтів-фрілансерів у monobank відчутно зросла. При цьому у ПриватБанку та інших банків, яким віддають перевагу вільні "каменярі" інтернету, кількість користувачів скоротилася.
Йдеться, звичайно, не про абсолютні цифри, а про відсотки і тенденції. В абсолютних цифрах, як і раніше, лідирує ПриватБанк. Його послугами сьогодні користується 54,29% українських фрілансерів. Однак у передвоєнному 2021 році цьому банку віддавали перевагу 60,61% вільних трудівників Мережі.
При цьому до послуг monobank зараз під час війни вдається 38,6% фрілансерів. А у 2021 йому довіряли свої кревні лише 31,39% із цієї категорії клієнтів.
Ці ж самі два банки лідирують і в замовників, які працюють із фрілансерами. Причому і в цьому сегменті тенденція простежується аналогічна: ПриватБанк трохи розгубив замовників, а monobank їх трохи придбав.
Так, до війни послугами Приватбанку користувалися 60,55% замовників. А відколи почалася війна, залишилися відданими цьому банку лише 52,53%.
А ось у monobank до війни проводили розрахунки 24,69% замовників. А піж час війни їх стало 30,93%.
До речі, український ринок фрілансу, мабуть, єдиний сегмент вітчизняного ринку праці, який із початком війни не всох, а пожвавився і наростив потужність.
Нагадаємо, стало відомо, які фахівці найбільш потрібні в Україні під час війни.