Today.ua

Українцям розсилають платіжки за газ із гігантськими сумами: Нафтогаз відповів, що робити споживачам

Дедалі більше українців скаржаться на невиправдано високі платіжки за газ, які надходять їм від Нафтогазу. Люди кажуть, що їм надсилають "астрономічні" суми за такий обсяг споживання, якого в них не бувало й в найсуворіші зимові місяці. Постачальник газу, у свою чергу, відхрещується від нарахованих сум і радить шукати справедливості у свого оператора ГРМ.

Багато споживачів публікують свої скарги в акаунтах Нафтогазу, сподіваючись, що так скоріше їх помітять і розберуться в ситуації. Однак для всіх скаржників у Нафтогазу одна відповідь.

Так, наприклад, одна з нових клієнток Нафтогазу скаржиться, що їй нарахували майже 6 тисяч гривень боргу. При цьому жінка пише, що в неї невідомо звідки взялося 300 кубометрів витраченого газу, причому за червень. Клієнтка дивується, оскільки її сім'я і взимку не витрачає такої кількості газу. І показники лічильника вона передавала зовсім інші.

"Поясніть, будь ласка, як нараховується оплата! Мені на нульові показники нарахували майже 6000 грн. боргу. У червні (літньому!!!) місяці ваша організація сама придумала мені 300 м³ витраченого газу в квартирі! Цікаво куди я витратила стільки газу влітку, якщо я і взимку стільки не витрачаю! Показники щомісяця подаю 1-4 числа на сайті та у Вайбера з фото лічильника. У попереднього постачальника є переплата понад 1900 грн. + травнева проплата", - звертається клієнтка до Нафтогазу.

У відповідь Нафтогаз написав жінці стандартне пояснення, яке він дає усім своїм споживачам. Мовляв, усі претензії щодо "приписок" в обсягах споживання газу потрібно адресувати своєму оператору ГРМ, тобто облгазу.

"Ми, як газопостачальна компанія, беремо дані про споживання газу клієнтами виключно з інформаційної платформи ВГТСУ (інформаційна платформа оператора газотранспортної системи). Дані на платформу зі свого боку завантажує оператор ГРМ (облгаз). З питаннями щодо коректності обсяМ" , – роз'яснив Нафтогаз.

При цьому в компанії нагадали, що на сьогодні немає механізму автоматичного переказу грошей між компаніями. Тому клієнтці порадили звернутися до колишнього постачальника, щоби він повернув їй переплату за газ у травні.

Втім, клієнтка залишилася незадоволена цією стандартною відповіддю. І вона така не одна. Багато споживачів скаржаться, що їх автоматично перевели на обслуговування до Нафтогазу, причому "заднім числом". Через це у багатьох із них виникли фінансові проблеми, які люди тепер змушені самі вирішувати.

Нагадаємо, Нафтогаз рекомендує українцям платити за газ напеед, щоб узимку не "вилетіти в трубу".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ