Українцям розсилають платіжки за газ із гігантськими сумами: Нафтогаз відповів, що робити споживачам

Автор: Марченко Любов

Дедалі більше українців скаржаться на невиправдано високі платіжки за газ, які надходять їм від Нафтогазу. Люди кажуть, що їм надсилають "астрономічні" суми за такий обсяг споживання, якого в них не бувало й в найсуворіші зимові місяці. Постачальник газу, у свою чергу, відхрещується від нарахованих сум і радить шукати справедливості у свого оператора ГРМ.

Українцям розсилають платіжки за газ із гігантськими сумами: Нафтогаз відповів, що робити споживачам - today.ua

Багато споживачів публікують свої скарги в акаунтах Нафтогазу, сподіваючись, що так скоріше їх помітять і розберуться в ситуації. Однак для всіх скаржників у Нафтогазу одна відповідь.

Так, наприклад, одна з нових клієнток Нафтогазу скаржиться, що їй нарахували майже 6 тисяч гривень боргу. При цьому жінка пише, що в неї невідомо звідки взялося 300 кубометрів витраченого газу, причому за червень. Клієнтка дивується, оскільки її сім'я і взимку не витрачає такої кількості газу. І показники лічильника вона передавала зовсім інші.

"Поясніть, будь ласка, як нараховується оплата! Мені на нульові показники нарахували майже 6000 грн. боргу. У червні (літньому!!!) місяці ваша організація сама придумала мені 300 м³ витраченого газу в квартирі! Цікаво куди я витратила стільки газу влітку, якщо я і взимку стільки не витрачаю! Показники щомісяця подаю 1-4 числа на сайті та у Вайбера з фото лічильника. У попереднього постачальника є переплата понад 1900 грн. + травнева проплата", - звертається клієнтка до Нафтогазу.

Популярні зараз

Зеленський пояснив, чому мобілізація стосуватиметься насамперед молодих чоловіків

В Україні очікуються звільнення та підвищення зарплат, — Нацбанк

Kia показала електричну версію кросовера Sportage із запасом ходу 720 км

Українських біженців у Німеччині закликали виїхати до Польщі: в країні виник гострий дефіцит місць

Українцям розсилають платіжки за газ із гігантськими сумами: Нафтогаз відповів, що робити споживачам У відповідь Нафтогаз написав жінці стандартне пояснення, яке він дає усім своїм споживачам. Мовляв, усі претензії щодо "приписок" в обсягах споживання газу потрібно адресувати своєму оператору ГРМ, тобто облгазу.

"Ми, як газопостачальна компанія, беремо дані про споживання газу клієнтами виключно з інформаційної платформи ВГТСУ (інформаційна платформа оператора газотранспортної системи). Дані на платформу зі свого боку завантажує оператор ГРМ (облгаз). З питаннями щодо коректності обсяМ" , – роз'яснив Нафтогаз.

Українцям розсилають платіжки за газ із гігантськими сумами: Нафтогаз відповів, що робити споживачам При цьому в компанії нагадали, що на сьогодні немає механізму автоматичного переказу грошей між компаніями. Тому клієнтці порадили звернутися до колишнього постачальника, щоби він повернув їй переплату за газ у травні.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Втім, клієнтка залишилася незадоволена цією стандартною відповіддю. І вона така не одна. Багато споживачів скаржаться, що їх автоматично перевели на обслуговування до Нафтогазу, причому "заднім числом". Через це у багатьох із них виникли фінансові проблеми, які люди тепер змушені самі вирішувати.

Нагадаємо, Нафтогаз рекомендує українцям платити за газ напеед, щоб узимку не "вилетіти в трубу".