Українцям розповіли, як супермаркети змушують покупців витрачати більше грошей

Автор: Марченко Любов

Покупка продуктів - щоденний ритуал, який здійснює кожен із нас. Однак іноді можна зайти в магазин за пляшкою кефіру, а повернутися звідти з повним пакетом їжі. Українцям розповіли, які технології застосовують у супермаркетах для того, щоби змусити людину залишити там якомога більше грошей.

Українцям розповіли, як супермаркети змушують покупців витрачати більше грошей - today.ua

Щоби покупка продуктів не перетворилася на суцільне розорення, потрібно знати ці правила, і вміти їм протистояти.

Найпоширеніші прийоми, які використовують супермаркети

Візок для покупок

Візок для покупок - дуже хитрий прийом маркетологів. Іноді буває, що людина забігла до магазину, щоб купити пару пакетиків котячого корму і хліб для себе. Однак носити це по залу в руках, притискаючи до грудей, незручно. З візком - куди зручніше. Ну, а коли вже взяв візок, то не катати ж його по залу порожнім. І покупець раптом згадує, що у нього закінчується цукор, а також закінчується чай, і, крім того, не завадило би купити про запас пляшку соняшникової олії. І все - покупка продуктів, на яку розраховував витратити три-чотири десятки гривень, перетворюється у витрати на пару сотень. І то - в кращому випадку. Українцям розповіли, як супермаркети змушують покупців витрачати більше грошей

Запах свіжого хліба по всьому супермаркету

Такий спосіб здійснює магічний вплив на покупців. Навіть якщо вони міцно "сидять на дієті" і давно хліба не вживають. Однак аромат свіжого хліба здатний "розбудити" всі наші сплячі рецептори, і тоді вже людина собі не належить. Вона починає скуповувати їжу, причому, як не парадоксально, хліба може в цьому розширеному списку не виявитися. Але його аромат зробив свою справу.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

"Запах свіжого хліба провокує людину поїсти і попити. Ми заходимо, відчуваємо запах хліба, а там кулінарія - і сам Бог велів накупити їжі", - пояснила маркетолог Вікторія Єсауленко.

Запах кави - ще одна принада для покупців

Така приманка більше діє саме на тих, хто любить каву. А любителів цього ароматного напою дуже багато. Що цікаво: запах кави змушує покупця до покупки продуктів не тільки з чайно-кавової групи, але і з інших груп. Причому, як зізнаються маркетологи, цей запах кави в супермаркеті може й зовсім не бути справжнім. Просто, знаючи таку особливість нашого організму, продавці застосовують ароматизатор повітря із запахом кави.

Грамотне розміщення товарів у супермаркеті

Зазвичай при вході в супермаркет розташовують фруктову та овочеву групи. Поклавши в кошик щось із цих товарів, покупець залишається задоволений собою: нарешті він буде харчуватися здоровою їжею. За таку рішучість можна собі віддячити пачкою чіпсів, шоколадкою або навіть випити спиртного з нагоди початку "нового життя". Так в кошику поряд із овочами і фруктами з'являється ще маса різної їжі.Українцям розповіли, як супермаркети змушують покупців витрачати більше грошей Крім того, на прилавках, які в першу чергу потрапляють на очі покупцеві, розміщують найдорожчий товар. Часто цей прийом також спрацьовує. Особливо, якщо покупець не найбідніший, і в нього немає часу на пошуки дешевшого продуктового аналога.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Акції та знижки на товари

Вони прямо настирливо лізуть в очі покупцям. "Купи мене! Адже я такий дешевий!" - кричить майонез. І ви купуєте його, хоча давно давали собі обіцянку, що такі "шкідливості" виключите зі свого меню.

Як зробити, щоби покупка продуктів не перетворилась на розорення

Фахівці радять кілька способів:

  • Йти в магазин із заздалегідь складеним списком товарів і купувати тільки за цим списком. Хоча для цього потрібно володіти неабиякою силою волі. Особливо, якщо в магазині пахне свіжим хлібом і кавою.
  • Не робити покупку продуктів на голодний шлунок.
  • Не вирушати в магазин у поганому настрої і не розглядати покупку продуктів як порятунок від стресу.
  • Не брати з собою в магазин банківську картку, а йти туди з готівкою. Причому грошей має бути в обріз - лише на заплановані покупки.

Нагадаємо, тепер у касах супермаркетів клієнти банків можуть знімати готівку. Причому для цього не обов'язково робити там покупку.

Головне