Today.ua

Українцям приписують зайві кубометри у показаннях лічильників: у Нафтогазі порадили, куди звертатися

Українці масово скаржаться на приписки зайвих кубометрів у показаннях лічильників газу. При цьому в Нафтогазі нагадали, що постачальник не відповідає за обсяг газу, який має сплатити клієнт. Це – зона відповідальності облгазів.

У Нафтогазі також роз'яснили, куди звертатися клієнтам, яким приписали зайві кубометри спожитого газу.

Один із клієнтів Нафтогазу поскаржився, що контролер з облгазу приписує йому зайві кубометри споживання. І це навіть попри те, що клієнт надає незаперечні докази, скільки ним спожито газу. Він регулярно надсилає фотографії із зафіксованими показаннями лічильника. Але це не рятує його від приписок.

"Якщо контролер дописує показники що робити? Фотофіксацію показника лічильника за додатком 104.ua відправляю, у додатку пише - показник прийнятий в обробку, потім переданий показник пропадає! Хто має відповісти за приписки показника???", - запитує клієнт на сторінці Нафтогазу у Facebook.

Нафтогаз не несе відповідальності за показання лічильника, за якими клієнт рахує обсяг споживання газу. Показання, які передав клієнт, надходять до оператора ГРС (іншими словами облгазу). І той на основі отриманих цифр формує місячний обсяг споживання та передає його Нафтогазу. Тому з усіма претензіями щодо спотворення показань лічильника клієнт має звертатися саме до облгазу.

Однак у багатьох випадках облгази просто відмахуються від своїх клієнтів, які шукають справедливості, як від набридливих мух. У такому разі справедливість треба шукати в НКРЕКП, звернувшись туди із письмовою скаргою на свою компанію-розподільника, роз'яснили в Нафтогазі.

Нагадаємо, стало відомо, як можуть змінитись тарифи на газ після опалювального сезону.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ