У клієнтки ПриватБанку за кілька годин шахраї вивели з картки величезну суму грошей. Вони знали достеменно транзакції, які проводилися по її карті. Жінка підозрює у змові з аферистами банківських працівників. Вона подала заяву в поліцію і домоглася статусу потерпілої. ПриватБанк буде змушений пояснити, яким чином банківська інформація стала доступна викрадачам, а також повернути клієнтці її зниклі гроші.
Киянка, яка підписала як julliasun, поділилася на порталі minfin, як у неї з картки ПриватБанку пропала величезна сума грошей. Причому все відбулося в один день і, як припускає жінка, було сплановано заздалегідь.
Історія трапилася ще 28 липня цього року. З тих пір жінка "воює" з банком, намагаючись відновити справедливість і повернути свої гроші. За цей час вона домоглася відкриття кримінального провадження та присвоєння їй статусу потерпілої. Однак справа просувається дуже повільно.
"28.07.21 зламали мій акаунт в приват банк. У цей день близько 13:30 був дзвінок на мій номер нібито від співробітників Приват банк, назвали мої останні транзакції по картці (щоб переконається що це моя карта), далі повідомили - карта заблокована до вечора, запевнили що вони працюють над усуненням неполадок. Ніякої інформації я їм не повідомляла і ніяких дій на телефоні, в тому числі в додатку Приват 24, не скоювала! " - розповідає julliasun.
Популярні зараз
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Отримавши таке повідомлення від нібито співробітників Приватбанку, жінка почала телефонувати на гарячу лінію, однак там їй ніхто не відповів, бо її номер, виявляється, був вилучений як фінансовий.
"Я тут же пішла до найближчого відділення Приват Банка, де мені повідомили що з рахунку було знято 87655.95 грн, з яких моїми особистими коштами були 42019,90 грн, решта - використання коштів збільшеного кредитного ліміту. Хочу зауважити, що я ніколи кредитів не брала і до цього мій кредитний ліміт становив 0 грн ", - продовжує клієнтка.
Збентежена цією інформацією, вона попросила співробітницю ПриватБанку негайно заблокувати її карту. Та запевнила її, що карта заблокована. На підтвердження її слів клієнтці о 16:13 (тут важлива хронологія подій) прийшло повідомлення, що її картка заблокована. Вже о 17:00 заяву жінки про зникнення грошей зареєстрували в поліції.
"Згодом, відновивши доступ до свого облікового запису, я побачила що було оформлено три товара, кожен на суму 20000грн, за схемою оплата частинами. Час списання перших платежів по оплаті частинами 16:46, 16:47, 16: 47, тобто, після того як я заблокувала карту. Так само по виписці видно, що кредитний ліміт був збільшений вночі 28.07.21 в 00.00, без мого відома", - ділиться подробицями julliasun.
Навіть більше, близько двох тижнів після того злощасного дня в її виписці на Приват24 виднілася дивна операція, якої вона не здійснювала.
"Операція під назвою "Авторизація. Сервісна операція" за 1грн. (За часом збігається з дзвінком). Після офіційного запиту в банк ця операція зникла (але у мене є скріни), на що в офіційній відповіді Приват Банк каже, що мені здалося і такої операції не було.
Загалом, за фактом, банк збільшив кредитний ліміт (з 0грн до 50000грн), а також оформив операцію оплата частинами на 60000 грн і перерахував невідомим мені людям. Крім цього, не зберіг мої особисті кошти в розмірі 42019,90 грн.
Тепер мені регулярно приходять дзвінки від Приват Банка з наполегливим проханням погасити кредит, який я не брала і ніякого стосунку до нього не маю! я просто в шоці! Що порадите робити?", - у розпачі звертається жінка до відвідувачів minfin-у за порадою.
ПриватБанк прокоментував скаргу своєї клієнтки. Мовляв, з шахраями банк не працює, а всіляко бореться. При цьому банк постійно модернізує програмне і технічне забезпечення, щоб уникнути випадків шахрайства.
"Описані вами операції доступні тільки при наявності доступу до фінансового номера телефону. Для того, щоб шахраї могли змінити номер телефону - вони повинні були мати при собі вашу активну картку і знати від неї пін-код або мати доступ до старого номеру і доступ до аккаунту Приват24, знаючи пароль від аккаунта або ПІН-код карти для відновлення доступу і зміни пароля ...
Що стосується операції на одну гривню, ймовірно, що це була авторизація картки з введенням її даних на сторонньому сайті. При авторизації карти зазвичай блокується невелика сума по запитом сайту, після чого, через деякий час сума повертається з резерву і так як фактичного списання з карти не було зроблено, операція може не відображатися у виписці ", - відповіли клієнтці із ПриватБанку.
Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:
Крім того, в банку пообіцяли, що готові надати всю необхідну інформацію правоохоронцям, якщо запит буде оформлений належним чином.
Нагадаємо, ще одна клієнтка ПриватБанку раптово виявила, що хтось взяв кредит на її карту і оформив на нього покупку техніки на 30 тисяч гривень.